Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:27:00 GMT

منچستر یونایتد مقصد بعدی هالند؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۴۲۶

منچستر یونایتد مقصد بعدی هالند؟

مدیر برنامه های ارلینگ هالند به ستایش از باشگاه منچستر یونایتد پرداخت و به نظر می رسد که همه چیز آماده انتقال این بازیکن به اولدترافورد است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت یک، ارلینگ هالند از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در بوروسیا دورتموند بازی می کند.

این مهاجم نروژی در 28 بازی که برای دورتموند به میدان رفته موفق به زدن 27 گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته است اما ظاهرا منچستر یونایتد با هدایت سولسشایر بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

پدر ارلینگ هالند که مدیر برنامه های او است در ستایش از باشگاه منچستر یونایتد گفت: منچستر یک باشگاه بسیار موفق است که برنامه روشنی دارد و طبق آن پیش می رود. مقایسه منچستر با دورتموند در شرایط کنونی درست نیست. ما نباید درباره منچستر یونایتد حرف بزنیم چرا که هالند اکنون بازیکن دورتموند است.

او ادامه داد: یونایتد و دورتموند دو باشگاه قدیمی و بزرگ هستند. هر دو تیم هواداران پرشمار و تاریخی درخشان دارند. منچستر یونایتد باشگاهی است که ما به آن افتخار می کنیم درست مانند دورتموند.

به نظر می رسد که این ابراز علاقه پدر هالند به منچستر یونایتد او را آماده پیوستن به این تیم می کند به ویژه اینکه سولسشایر مربی شیاطین سرخ هم نروژی است و رابطه بسیار خوبی با هالند دارد.

هالند پیش از این سابقه بازی زیر نظر سولیسشایر را در مولده نروژ دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارلینگ هالند منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏

به گزارش "ورزش سه"، دعوای رسانه‌ای بین ارلینگ هالند و روی کین ‏را اسطوره منچستریونایتد آغاز کرد و این درگیری ظاهرا به این زودی ‏به پایان نخواهد رسید. ‏

روی کین اولین بار در یک برنامه تلویزیونی گفت هالند بازیکنی در حد ‏لیگ دسته سه انگلیس است. آن روزها مدتی بود که هالند نه تنها ‏نمی‌توانست برای سیتی گلزنی کند در بازی‌ها عملکرد جالبی هم ‏نداشت. ‏

ولی ستاره نروژی دیشب دوباره به روزهای اوجش بگرشت و چهار بار ‏دروازه وولوز را باز کرد. این درخشش فرصتی برای هالند بود تا جواب ‏روی کین را بدهد. هالند گفت:" به آن مرد واقعا اهمیت نمی‌دهم". ‏

امروز مشخص شد که حرف دیشب هالند به روی کین برخورده است. ‏ستاره سابق یونایتد که مشخص بود از هالند خشمگین است کار را ‏به توهین کشاند و به اسکای گفت:" هالندی که ما دیروز دیدیم خیلی ‏خوشحال نبود. رفتارش مثل یک بچه لوس و ننر بود. به نظر من ‏بازیکنی که با سرمربی و ستاره تیمش مشکل دارد به تیم کمکی ‏نمی‌کند ولی چون دیشب بازی را بردند و او گل هم زد همه این را ‏فراموش کردند". ‏

دیگر خبرها

  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد