Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:21:39 GMT

توفان دریای قشم را در شرایط هشدار قرار داد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۷۵۰۲

توفان دریای قشم را در شرایط هشدار قرار داد

علی اشتری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس اسکله‌های مسافریامروز تعطیل است و ترددهای مسافری از بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندرعباس و جزایر لارک و هرمز متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اسکله‌های گردشگری کندالو، شیب دراز و هنگام ارائه خدمت برای سفرهای تفریحی در خلیج هنگام ممنوع است

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد هم اکنون سرعت بادهای شمال شرقی به بیش از ۳۰ نات و بیشینه ارتفاع امواج ۶  پا تخمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین وسعت دید در سطح دریا به ۶  کیلومتر کاهش یافته است.

اشتری ادامه داد:  پایش دریا به صورت مستمر انجام می‌گیرد و در صورت فراهم شدن شرایط، بندر مسافری قشم فعال می‌شود.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود تا در اسکله‌های گردشگری شیب دراز و کندالو تجمع نکنند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم خاطرنشان کرد: تردد لندینگ‌کرافت در بنادر لافت و پُهل برقرار است و مسافران می‌توانند از این مسیر به سرزمین اصلی تردد کنند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم