Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ عمر الکسوانی با اشاره به ممنوعیت ورود فلسطینی ها بیرون از شهرک قدیمی قدس به مسجدالاقصی تاکید کرد که ورود فلسطینی ها ممنوع و حمله شهرک نشیان به مسجدالاقصی مباح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»،  شیخ عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینی ها برای اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به دلیل این ممنوعیت ها، تنها تعداد کمی از فلسطینی ها ساکن شهرک قدیمی قدس و نگهبانان مسجدالاقصی توانستند، نماز جمعه را در این مکان اقامه کنند.

 

شیخ عمر الکسوانی در ادامه اظهار کرد: در حالی که رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای فلسطینی ها محدودیت می گذارد، شهرک نشینان اجازه دارند از راه های دور برای حمله به مسجدالاقصی وارد شوند.

 

وی تاکید کرد: پلیس رژیم صهیونیستی برای چهارمین جمعه متوالی از ورود هزاران فلسطینی به مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

 

پلیس صهیونیستی، نمازگزاران فلسطینی را در ورودی شهرک قدیمی قدس متوقف کرد و اجازه ورود آنان به مسجدالاقصی را نداد.

 

شاهدان عینی گزارش دادند: برخی از نمازگزاران که از ورود به مسجدالاقصی منع شدند در نزدیک دیوارهای بیرونی شهرک قدیمی قدس نماز خود را اقامه کردند.

 

پلیس صهیونیستی به بهانه مقابله با شیوع کرونا این محدودیت ها را وضع کرده است.

 

به موجب این بهانه، از سه هفته گذشته ساکنان فلسطینی بیش از یک کیلومتر حق رفت و آمد را ندارند.

 

رژیم صهیونیستی تا پایان ماه جاری این محدودیت ها را وضع کرده و هر کس را که از این دستور سرپیچی کند، باید غرمت مالی بپردازد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر مسجدالاقصی ممنوعیت مسجدالاقصی نماز جمعه ورود فلسطینی ها رژیم صهیونیستی شهرک قدیمی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی