Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری عبری از گفت‌وگوی محرمانه وزیر خارجه قطر با همتای صهیونیستی خود پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، شبکه "کان" رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که محمد بن عبد الرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر و گابی اشکنازی، همتای صهیونیستی وی در سایه تنش میان رژیم صهیونیستی و نوار غزه چندین بار با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته این منبع، آخرین دیدار میان آنها یک ماه پیش انجام شد و پس از آن دوحه برای جلوگیری از تنش میان رژیم صهیونیستی و نوار غزه، با تحویل ماهانه ۳۰ میلیون دلار به غزه موافقت کرد.

این منبع گفت که این گفت‌وگوها بخشی از رویکردی است که رزیم صهیونیستی برای تقویت روابط خود با قطر در پیش گرفته و این درحالی است که امارت گام‌های علنی در این راستا بر نداشته است.

شبکه کان در ادامه گزارش داد، قطر در گذشته نیز میزبان مقامات صهیونیستی در نشست‌هایی بوده است که در این کشور برگزار شده است، ازجمله آنها یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) و مقامات دیگر دستگاه‌های امنیتی هستند.

طبق این گزارش، گفت‌وگوی وزیر خارجه قطر و همتای صهیونیستی وی در سایه انتخابات آمریکا انجام شده است و ممکن است که این ارتباط‌ها در قصد و نیت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران و گفت‌وگو با مقامات ایران مؤثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قطر رژیم صهیونیستی خارجه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087225

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است