Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک همچنین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و دلگان - زهکلوت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده‌های استان‌های شمالی و شمال شرقی و شمال غربی برخی از جاده‌ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتاً مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمامی این محورها باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌گیرد.

سرهنگ شیرانی در پایان گفت: این هفته طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.

کد خبر 5128398 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا آلودگی هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی شورای شهر شهر تهران امداد رسانی قوه قضاییه سامانه بارشی آتش سوزی شهرداری وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟