Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین صحبت های محمد بزرگی؛ چترباز معروف که صبح روز گذشته پس از سقوط از ارتفاع درگذشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح روز گذشته محمد بزرگی؛ چترباز معروف، به یاد شهدای پلاسکو که به صورت شخصی طراحی شده بود، برای پرش از ارتفاع مراسمی را تدارک دید و برای این کار نیز مجوز‌های لازم را از مبادی ذی‌ربط دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به همراه همسر و چند نفر دیگر از اعضاء تیم خود در میدان بسیج اکباتان حضور یافت و برای پرش از ارتفاع، از یک نردبان آتش‌نشانی استفاده کرد.

حدود ساعت ۱۰ صبح، محمد بزرگی پس از بالا رفتن از نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی از ارتفاع به پایین پرید، اما متأسفانه چتر وی پس از پرش عمل نکرد و محمد بزرگی روی یک درخت سقوط کرد.

گفتنی است در فیلم زیر که به گفته همسر وی صبح روز حادثه گرفته شده است بزرگی این پرش را خود خواسته دانشته و هیچ کس و نهادی و ارگانی از او درخواست چنین کاری را نکرده بود.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

همچنین پریسا بختیار همسر محمد بزرگی در پست اینستاگرامی نوشت: از ۲ سال پیش به این فکر بودیم که برای یادبود حادثه پلاسکو پرشی انجام شود، محمد بار‌ها و بار‌ها تمام نکات فنی را بررسی کرده بود و از هر جهت امنیت پرش را در نظر گرفته.

۵ روز پیش هم شبیه سازی پرش با همین ارتفاع صورت گرفت تا اطمینان کلافی برای موفقیت باشد  اتفاقی رخ داد به شدت نادر بود و من به عنوان شریک زندیگ محمد شاهد انگیزه و تلاش بی وقفه وی برای پرش بودم.   گفتنی است بعد از حادثه وی به سرعت پس از این حادثه به بیمارستان صارم منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.
البته قرار بود همسر وی نیز پس از پرش محمد بزرگی اقدام به پرش از ارتفاع کند همچنین چند نفر دیگر از که همراه محمد بزرگی و همسر وی بوده و به نوعی از اعضای گروه او محسوب می‌شدند در پایین ارتفاع مشغول ضبط و تهیه گزارش ویدئویی این این پرش بودند که متأسفانه این حادثه روی داد.

در نهایت چتر محمد بزرگی بنابر دستور مقام قضائی برای بررسی بیشتر به کلانتری ۱۳۵ آزادی انتقال یافت و تحقیقات درباره علل بروز این حادثه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چترباز حادثه شهدای پلاسکو محمد بزرگی محمد بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • بارش برف سنگین در قزوین-مازندران؛ ارتفاع برف به ۵ متر رسید (فیلم)
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • (ویدیو) ارتفاع ۵ متری برف بهاری در مرز قزوین و مازندران
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۶۷ واحدی شاخص کل
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس