Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:14:58 GMT

کتاب نویسنده ۱۱ ساله دشتی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۴۳۲

کتاب نویسنده ۱۱ ساله دشتی منتشر شد

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز شنبه گفت: این کتاب در ۱۲ صفحه از سوی انتشارات نارون دانش تهران با موضوع داستان‌های فارسی به چاپ رسیده‌است.

حمید زارعی افزود: کتاب این نوجوان خوش‌ذوق در قالب داستان کوتاه نگاشته شده در یک صفحه داستان و  در صفحه بعد نقاشی پیرامون همان موضوع را به تصویر کشیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تصویرگری این اثر را نیز همین نویسنده انجام داده‌است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: حنانه حسین‌پور با انتشار این کتاب به عنوان کوچک‌ترین نویسنده شهرستان دشتی شناخته می‌شود و امیدواریم چاپ این کتاب سبب تشویق و ترغیب دیگر نوجوانان برای تولید اثر شود.

زارعی اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان شهرستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و وجود این قشر با داشتن اثر خود نشان دهنده این مهم است.
حنانه حسین‌پور متولد سال ۱۳۸۸ است و در هفت سالگی موفق شد در اولین دوره جشنواره قهرمان کتاب شهرستان دشتی عنوان قهرمان کتاب را کسب کند.

برچسب‌ها ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی شهرستان دشتی نویسنده کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی شهرستان دشتی ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی شهرستان دشتی نویسنده کتاب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب