Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:10:40 GMT

خاموشی تنها پارک یک شهر که نیروگاه برق هم دارد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۵۷۹

خاموشی تنها پارک یک شهر که نیروگاه برق هم دارد

به گزارش خبرگزاری  فارس از اردستان، برای اولین بار برق معابر اردستان در زمستان خاموش شده است و این در حالی است که شهرستان اردستان فاصله‌ای نزدیک با نیروگاه سیکل ترکیبی دارد اما خیابان‌های شهر در خاموشی به سر می‌برد.

به گفته شهروندان زواره اردستان نیز چندین شب است که ورودی شهر زواره و پارک شهر در خاموشی مطلق به سر می‌برد و علت آن نیز کمبود برق عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که در چند کیلومتری شهر زواره نیروگاه برق وجود دارد ولی این شهر هم کمبود برق دارد.

این خاموشی موجب گلایه شهروندان شده و در این رابطه می‌گویند در روزهای اخیر تنها پارک و فضای سبز شهر در خاموشی مطلق به سر می‌برد و در این شرایط هیچ‌گونه امنیتی در این مکان وجود ندارد. آن‌ها معتقدند خاموشی مطلق پارک زواره توجیهی ندارد چرا که امکان استفاده از این بخش در چنین شرایطی مقدور نیست.

کسبه شهر نیز معتقدند تاریکی خیابان‌های شهر به فروش آن‌ها ضربه زده است و از این نکته متعجبند که چرا در شهری که نیروگاه سیکل ترکیبی برق دارد، در زمستان باید شاهد خاموشی معابر شهر بود.

قاسمعلی ناظری، رئیس اداره برق اردستان در این باره به خبرنگار فارس گفت: قطع برق شهرستان اردستان طبق دستور کشوری است و سعی کردیم روشنایی معابر خیابان‌های اصلی را فقط تعدیل کنیم.

رئیس اداره برق اردستان در ادامه بیان داشت: خاموشی برق معابر در همه شهرستان‌ها اتفاق افتاده و امیدواریم تا آخر بهمن این مشکل حل شود.

وی علت خاموشی را هم این گونه تصریح کرد: یکی از علل کمبود برق نرسیدن گاز به نیروگاه‌ها و تعمیرات تعدادی از نیروگاه‌های برق است البته تا کنون هیچ خاموشی برای مصارف خانگی نداشتیم و کارخانجات صنعتی هم با مشکل خاصی مواجه نشده است.

پیش از این پیرپیران رئیس اداره توزیع برق شهرستان اصفهان در گفت‌وگویی مدعی شده بود که در کل استان اصفهان موردی از خاموشی معابر وجود ندارد.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: برق معابر شهری خاموشی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان