Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:09:38 GMT

بیمه نامه ۱۴هزار و ۸۹۶ خانوار روستایی صادر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۶۲۰

بیمه نامه ۱۴هزار و ۸۹۶ خانوار روستایی صادر شد

فرماندار هیرمند گفت: تا کنون ۱۴هزارو ۸۹۶ واحد مسکونی به صورت رایگان بیمه حوادث شدند.

«مهدی سرحدی اول» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: منازل روستایی شهرستان هیرمند در برابر حوادثی همچون سیل، طوفان، زلزله و آتش‌سوزی بیمه شدند.

 

فرماندار هیرمند با اشاره به اینکه،  هر واحد مسکونی روستایی تا سقف ۳۰ میلیون تومان غرامت بیمه شده است، گفت: خانوارهای ساکن در روستاها به صورت کاملا رایگان و به مدت یک سال از بیمه برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرحدی افزود: این بیمه‌نامه به نام و با شماره ملی سرپرست خانوار صادر می‌شود و تمامی سرپرستان خانوارهای روستایی که در روستا ساکن باشند از این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: دسترسی به نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که می طلبد در راستای تحقق رضایت شهروندان تلاش و اهتمام جدی صورت پذیرد

 

فرماندار هیرمند بیان کرد:  کارگروه آرد و نان هم در خصوص افزایش کیفیت نان، نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه،  کارکرد نانوایی ها و اجرای دقیق دستورالعمل ها درباره اعطای سهمیه نانوایی و رعایت کامل نکات و دستورالعمل های بهداشتی خبازی ها نظارت کنند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضایت شهروندان واحد مسکونی روستایی طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود