Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@14:03:43 GMT

قیمت انواع سکه و طلا ۱۸ عیار در روز شنبه چهارم بهمن

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۶۹۴

فرارو- سکه طرح جدید صبح امروز شنبه چهارم بهمن، ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد و سکه تمام بهار آزادی ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

سکه‌های نیم بهار آزادی و ربع بهار آزادی هم به ترتیب پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شدند و قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۷ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت انواع سکه و طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۹:۴۵ (به‌روزرسانی می‌شود) انواع طلا نرخ خرید نرخ فروش سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۰ تومان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان نیم‌سکه پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ربع‌سکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سکه گرمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یک میلیون ۹۵۰ هزار تومان مثقال طلا ۱۸ عیار - چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان گرم طلا ۱۸ عیار - یک میلیون و ۲۷ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز قیمت سکه قیمت طلا سکه بهار آزادی طلا ۱۸ عیار هزار تومان یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟