Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه مجمع عمومی عادی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران به صورت فوق‌العاده برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجمع عمومی عادی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران به صورت فوق العاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این جلسه روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، محمدمهدی فداکار؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی؛ مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌های امنای استانی به نمایندگی از شرکت توسعه آزاد پاسارگاد، پیام نجفی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به نمایندگی از شرکت نگین بذر دانش و مهندس عسکری غلامزاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری حضور داشتند.

انتخاب اعضا هیات مدیره، بررسی و تبیین آیین‌نامه مالی و معاملاتی صندوق، بررسی و تصویب آیین‌نامه تسهیلاتی صندوق، بررسی و تصویب آیین‌نامه اداری و استخدامی و چارت سازمانی صندوق و تبیین حق حضور اعضای هیات مدیره در دستور کار و مورد دسترسی و ارزیابی اعضا قرار گرفت.
همچنین در این جلسه در زمینه تدارک محل استقرار و فعالیت، تصویب چارت سازمانی صندوق، تامین نیروی انسانی متخصص، استقرار نرم افزاری و حسابداری، تدوین آیین‌نامه مالی، معاملاتی، حقوق و دستمزد، تسهیلاتی، سرمایه گذاری، ضمانت‌نامه و ... تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد صندوق پژوهش و فناوری دهقانی فیروزآبادی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1