Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربتی نژاد با اشاره به حضور ۹۰ درصد از دانش آموزان شهرستان گرگان در سامانه شاد، گفت: ۴.۵ درصد دانش آموزان این شهرستان به فضای مجازی دسترسی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» امروز (شنبه 4 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 88 هزار و 600 دانش آموز در سطح آموزشگاه های شهرستان گرگان در حال تحصیل هستند که این تعداد با توجه به وجود 361 هزار دانش آموز گلستان، 24.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد دانش آموزان استان را شامل می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با اشاره به وجود 366 مدرسه و فضای آموزشی در این شهرستان، افزود: این تعداد 16.5 درصد فضاهای آموزشی استان را شامل می شود.

 

وی ادامه داد: سهم آموزش و پرورش گرگان در کسب رتبه ها و مقام های علمی و کنکور در استان 58.7 درصد است.

 

تربتی نژاد گفت: از 18 هزار فرهنگی شاغل در استان، 5 هزار نفر همکار فرهنگی در شهرستان گرگان مشغول به کار هستند.

 

وی در مقایسه فعالیت 8 ساله دولت تدبیر و امید نیز گفت: تعداد فضای آموزشی شهرستان از 359 آموزشگاه به 366 آموزشگاه، دانش آموزان از 74 هزار نفر به 88 هزار نفر، رتبه زیر هزار المپیاد از 36 نفر به 140 نفر، آموزشگاه های غیردولتی از 568 آموزشگاه به 759 آموزشگاه، 11 هزار و 800 بی سواد به 8 هزار و 400 بی سواد، طرح آسیب های اجتماعی از 24 هزار و 115 طرح به 13 هزار و 370 طرح رسیده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان از پیشرفت 65 درصدی اردوگاه نشاط در توسکستان خبر داد و افزود: با تخصیص اعتبار سال 99 پیشرفت این اردوگاه به 85 درصد هم خواهد رسید.

 

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز، گفت: برخی از مدارس با ظرفیت 10 نفر در کلاس باز شده است و کلاس ها به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

تربتی نژاد افزود: مدارس دارای کمتر از 50 دانش آموزان از اول بهمن دایر شده اند.

 

وی با اشاره به حضور 90 درصد از دانش آموزان شهرستان گرگان در سامانه شاد، گفت: 4.5 درصد دانش آموزان شهرستان به فضای مجازی دسترسی ندارند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه شاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان درصد دانش آموزان شهرستان گرگان تربتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت