Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعلام کرد: تغییرات ناگهانی فرمانداران استان در آستانه انتخابات بی‌اعتنایی به دو مقوله «سیاست» و «امنیت» بوده و از نظر ما این اصلِ تغییرات مشکوک و سؤال برانگیز است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای نوشت: اخیراً متوجه شدیم در سطح کشور عموماً و در سطح استان ما خصوصاً، تغییرات فرمانداران بطور گسترده و دفعی صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تغییراتِ ناگهانیِ در آستانه انتخابات، بی اعتنایی به دو مقوله «سیاست» و «امنیت»، قلمداد می‌شود؛ بنابراین از نظر ما این اصلِ تغییراتِ سراسریِ دم‌انتخاباتی، مشکوک و سؤال برانگیز است.
متن بیانیه به شرح زیر است:

از اوضحِ واضحات است که «دوراندیشی» برای منصب‌های گوناگون باید به عنوان روش، و «مصلحت» به معنای دقیق کلمه، باید به مثابه «غایتِ» تصمیمات در نظر گرفته شود و بر همین اساس، «عاجل‌اندیشی» و «منفعت» جناحی رهزن و گمراه کننده خواهد بود.
هر چند «تغییر» برای پویایی حیات آدمی، ضروری است، اما هر «تغییری» مفید نیست. آن هم تغییراتِ فراگیرِ ناگهانیِ در آستانه انتخابات، بی اعتنا به دو مقوله «سیاست» و «امنیت»، قلمداد می‌شود، بنابراین از نظر ما این اصلِ تغییراتِ سراسریِ دم‌انتخاباتی، مشکوک و سؤال برانگیز است.
بخصوص اینکه از گوشه و کنار شنیده می‌شود افرادی که نشان داده اند، به وقت «بحران»‌ها پنجه به صورت نظام سیاسی کشور می‌کشند و تعهد آن‌چنانی در گروِ پاسداشت نظام اسلامی ندارند، قرار است به عنوان بازوان اجرایی نظام منصوب شود. اولاً این تذکرِ جدی را به مسئولین اجرایی مربوطه در سطحِ استان می‌دهیم، خطوط قرمزِ انقلاب اسلامی باید حفظ شود و یکی از این خطوط قرمز، نسبت افراد با فتنه ۸۸ است. افراد حامیِ فتنه، حقِ صدرات امور اساسی نظام را ندارند، چون امتحان خود را در بزنگاه بحران ها، پس داده اند.
همینطور لازم است این هشدارباش به نهاد‌های امنیتی استان داده شود که با چشمان باز، مترصد روند و آیند‌های مسئله آفرین باشند.
ضمناً نمایندگان مجلس ما، نمی‌توانند نسبت به تغییرات ناهمسو با جهت گیری انقلاب اسلامی بی تفاوت باشند، وصف انقلابی گری در شدائد خود را بهتر نشان می‌دهد، از ایشان می‌خواهیم، بدون رودربایستی اعلام موضع صریح کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مجلس شورای اسلامی انتخابات آستانه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد