Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هم اکنون در مقایسه با کشور‌های اروپایی وضعیت کشور ما مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: انگلیس در مرز هزار و ۸۰۰ مرگ در روز، آلمان بالای هزار مرگ در روز و آمریکا بالای ۴ هزار مرگ در روز را تجربه می‌کنند.

رئیسی گفت: با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کشور خوشبختانه وضعیت هیچ شهری امروز قرمز نیست و ۱۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۶ شهر در وضعیت آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین