Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:05:09 GMT

آغاز نخستین لیگ تندرستی در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۹۶۲۱

آغاز نخستین لیگ تندرستی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمود اشتری درخصوص این طرح گفت: هدف این طرح ملی، توسعه  ورزش همگانی در سطح کشور، بالا بردن سطح عمومی آمادگی جسمانی در میان عموم مردم، امکان مشارکت حداکثری افراد جامعه، توسعه تندرستی و آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است تا از این طریق شور و نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد و در این خصوص از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی در توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم استفاده خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح از چهارم بهمن‌ماه آغاز و تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سایت طراحی شده برای این طرح به آدرس irantandorosti.ir در دسترس است و شهروندان می‌توانند ویدئوهای ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای ضبط شده خود را در این سایت ارسال کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی افزود: بعد از پایان این طرح، براساس مشارکت درهر استان و جمعیت آن، امتیازبندی شده و جایگاه استان‌های مشخص است و برای سال آینده ۱۶ تیم اول در لیگ‌برتر  و ۱۶  تیم دوم در لیگ دسته اول و همچنین ۱۳ تیم اول انجمن/کمیته در لیگ برتر و ۱۳ تیم دوم در لیگ دسته اول حضور خواهند داشت ضمن اینکه به نفرات برتر و هیات‌های برتر طرح علاوه بر جوایز نقدی، لوح تقدیری از طرف مسئولین ارشد کشوری اهدا خواهدشد.

46

کد خبر 1478982

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ورزش روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان