Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:30:17 GMT

توفان ۲ میلیارد تومان به شبکه برق دلگان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۹۶۷۷

توفان ۲ میلیارد تومان به شبکه برق دلگان خسارت زد

مجتبی شجاعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین میزان خسارت توفان به بخش کشاورزی شهرستان دلگان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
وی با اشاره به اینکه توفان روز گذشته خسارات زیادی به بخش کشاورزی دلگان وارد کرده افزود: این خسارت‌ها تنها محدود به این شهرستان نبوده و به سایر شهرستان‌های همجوار و جنوب استان کرمان نیز آسیب رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان گفت: کشاورزانی که بیمه بودند خسارات آنان توسط بیمه پرداخت می‌شود ولی کشاورزانی که تحت پوشش بیمه نبودند خسارت‌های وارده صورت جلسه می‌شود که با تصمیم ستاد مدیریت بحران کشور سعی داریم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: همچنین توفان روز گذشته در شهرستان دلگان باعث قطعی برق ۲ هزار ۵۰۰ خانوار شد که در ساعات اولیه برق ۲ هزار ۳۰۰ خانوار وصل شد.

شجاعی با اشاره به اینکه توفان روز گذشته تلفات جانی نداشته تصریح کرد: اطلاع رسانی خوبی در سطح روستاها بویژه مناطق کوهستانی و عشایری این شهرستان انجام شده بود.

به گزارش ایرنا دلگان به مرکزیت شهر گلمورتی از توابع سیستان و بلوچستان در ۴۸۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان طوفان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان طوفان دلگان سیستان و بلوچستان طوفان برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد