Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس، گچساران_ سمیرا نصاری، با توجه به نزدیک شدن به  ایام الله دهه مبارک فجر هرساله تعدادی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی  هر استان و به تبع شهرستان‌ها آماده افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

که از این رو یکی از پروژه‌های مهم این استان که این روزها در سرتیتر رسانه‌ها قرار گرفته و مسوولان کشوری و استانی  طی بازدیدهای مستمری که از این پروژه داشته  و به آن تاکید فراوان دارند، پروژه  درمانی 140تخت‌خوابی بیمارستان نرگسی گچساران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان نرگسی گچساران که این روزها در مراحل پایانی کارهای ساختمانی قرار گرفته و با توجه به نزدیک شدن ایام مبارک دهه فجر آنچه که مشاهده شده است این پروژه برای افتتاح آماده نیست و برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز به زمان زیادی دارد.

تاکید استاندار برافتتاح بیمارستان نرگسی در 22 بهمن ماه

 حسین کلانتری  در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمامی امکانات درمانی بیمارستان نرگسی گچساران خریداری شده است، گفت:این بیمارستان باید تا ۲۲ بهمن آماده بهره برداری باشد و هیچ توجیهی از هیچ‌کدام از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه حق مسلم مردم گچساران است، افزود: معلوم نیست تأخیر در بهره برداری از این پروژه منافع چه افرادی را تأمین می‌کند؟

 این در حالی است که یک روز پس از انتقاد استاندار از مسوولان و تاکید ایشان به تکمیل و افتتاح بیمارستان نرگسی در بهمن ماه امسال هیاتی از وزارت راه و شهرسازی  برای بازدید و آگاهی از روند اجرایی به شهرستان اعزام شدند.

افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان امسال

علی نبیان در نشست بررسی  بیمارستان در حال احداث 140تخت خوابی نرگسی اظهار کرد: طی بازدیدی که صورت گرفت  بسیاری از قسمت های فنی و ساختمانی تکمیل شده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون94درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در تلاش هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

نبیان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اساسی این پروژه نصب برق  است، گفت: بسیاری از تجهیزات این بیمارستان با برق تست آنها انجام می شود. 

تأکید معاون استاندار نسبت به تکمیل پروژه بیمارستان نرگسی گچساران

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این پروژه  در مرحله  و روزهای پایانی قرار گرفته است و این روزهای پایانی بسیار مهم است، ابراز کرد:  تلاش  و دغدغه مجموعه دولت چه در استان توسط استاندار و چه مقام عالی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی این است که این بیمارستان زودتر از زمان مقرر افتتاح شود.

 در ادامه این نشست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارها و اقداماتی که صورت گرفته خوب است اما برای سرانجام رسیدن یک پروژه باید در همه محورها فعالیت‌ها دو چندان شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات استاندار و قول مساعد معاون وزیر نشان دهنده از اهمیت این پروژه است فرماندار باید مدیران را  مکلف کنند که این پروژه به  در زمان مقرر به سرانجام برسد.

کیامرث حاجی زاده ابراز کرد: با توجه به اینکه تجهیزات خریداری شده  اما متاسفانه جاده دسترسی مناسب به بیمارستان وجود ندارد که انتظار می رود شهرداری در این زمینه اقدام کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برق  بیمارستان  نرگسی حداکثر تا 10روز آینده نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان برای تکمیل بیمارستان نرگسی مستقر شود.

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از روند تکمیل یک پروژه

 در ادامه این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد که این بیمارستان را افتتاح کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات  این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصیص بیمارستان رجایی در استخدام های جدید نیروی خوبی دیده شده است.

یزدانپناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب  به بیمارستان نرگسی گچساران اذعان کرد: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیش از45 میلیارد ریال  از شهرداری مطالبه دارد که انتظار می رود شهرداری پای کار  بیاید و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

تاکید معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برتکمیل شبکه برق بیمارستان نرگسی گچساران

 این در حالی است که معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حشمت الله صمیمی دوست در یک ماه گذشته طی بازدید از پروژه‌های اقتصادی گچساران از روند اجرایی بیمارستان نرگسی بازدید به عمل آورد و بر تکمیل و نصب برق این بیمارستان تاکید کرد.

 صمیمی دوست اظهار کرد: این پروژه از مهمترین طرح‌های درمانی شهرستان گچساران که مقرر شد تا دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

 صمیمی دوست  با بیان اینکه مهمترین مشکل این طرح‌ها در زمینه برق رسانی است گفت: مقرر شد طرح ساخت شبکه برق برای بیمارستان نرگسی تا یک ماه آینده تکمیل شود.

اختصاص بخشی از اعتبارات یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای تکمیل بیمارستان نرگسی گچساران

این تنها بخشی از بازدیدها و تاکیدات مسوولان کشوری و استانی به جهت تکمیل بیمارستان نرگسی گچساران است چرا که در تابستان امسال معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت  از تخصیص  اعتبار از منابع صندوق توسعه ملی برای  تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان  خبر داد.

سید کامل تقوی نژاد  در این باره گفت: بخشی از اعتبار احداث بیمارستان نرگسی گچساران از محل اعتبارات یک میلیارد یورو که از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع کرونا در کشور که مقام معظم رهبری موافقت فرمودند اعتبار مورد نیاز فیزیکی این پروژه تامین شده است و تجهیزات این پروژه که بر عهده وزارت بهداشت و درمان بوده به طور کامل به استان منتقل شد.

به گزارش فارس، طی آخرین بازدید‌های صورت گرفته از بیمارستان نرگسی گچساران  این پروژه برای به بهره‌برداری رسیدن به زمان زیادی نیاز دارد چرا که جاده دسترسی مناسب، ساخت شبکه برق و ریزکارهای بسیاری دارد.

 بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 92 آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که تودیع ومعارفه چندین فرماندار را به خود دیده است حال با انتصاب علیرضا اتابک  به عنوان فرماندار شهرستان گچساران انتظار می‌رود در روند تسریع و تکمیل این پروژه که از مهمترین پروژه‌های استان و شهرستان به شمار می‌رود و مسوولان کشوری و بالاترین مقام استانی به آن تاکید دارد این پروژه هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری رسد.

انتهای پیام/82031

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان افتتاح استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان نرگسی گچساران دانشگاه علوم پزشکی بهره برداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد