Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از احضار رییس اداره راهداری بم، بخشدار و پیمان کار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری به دادسرا خبر داد و گفت: مسئولان استانی بایستی نسبت به تعیین وتکلیف یکی از حادثه خیزترین نقاط جاده ای استان اقدام نمایند در غیر این صورت بزودی علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.

به گزارش برنا، محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و  مقامات قضایی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادفات استان کرمان در تاریخ 2مهرماه سال جاری، در محل احداث این پروژه مقرر گردید، عملیات ساخت 30درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد

وی ادامه داد: اما متاسفانه پس از بازدید سرزده هفته گذشته آقای قویدل، معاون رییس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به دهبکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی اعلام کرد: چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده ای و زیرساختی  تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و قطعا تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.

 این مقام قضایی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این شهرستان است، گفت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال

سید شهرام کهریزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و ارزیابی صورت گرفته، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در زمینه درآمد (حاصل از عوارض بارنامه، جابجایی کالا، ترانزیت و ...) به ویژه در ماه‌های پایانی سال ١۴٠٢ موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با رشد بیش از ٣٠٠ درصد و در نتیجه در ١٢ ماهه سال گذشته با رشد ۲۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، در بین تمام استان‌های کشور با اختلاف زیاد رتبه اول را کسب نمود و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان جابجا شد که نسبت به سال قبل افزایش ۲۵ درصدی دارد.

کهریزی درباره تعداد بارنامه صادره گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شد که نسبت به سال قبل از آن صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حواله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

کهریزی افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه