Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به ثبت یک روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل گفت: به دنبال رسیدن به یک وضعیت پایدار هستیم که نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: وضعیت کرونایی در استان اردبیل طبق روال هفته گذشته ادامه دارد و جز تبدیل وضعیت شهرستان سرعین به شرایط آبی، شهرستان‌های خلخال و پارس‌آباد همچنان زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت یک روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل گفت: به دنبال رسیدن به یک وضعیت پایدار هستیم که نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم است که این موضوع با رعایت نکات بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا حتمی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر بیشترین آمار بستری‌های استان اردبیل مربوط به شهرستان اردبیل است که این موضوع نشان از لزوم توجه به موارد بهداشتی در این شهرستان و کاهش دورهمی‌ها و تجمعات است.

حبیب‌زاده تصریح کرد: نگران وضعیت کاملاً شکننده کرونایی در استان اردبیل هستیم و انتظار داریم مردم با دقّت بیشتری نسبت به کاهش رفت‌وآمدها و تجمّعات اهتمام داشته باشند و از محافل عمومی به دور باشند چرا که دلیل اصلی ادامه فوتی‌ها و ابتلاها مربوط به همین موضوع است.

استاندار کرمانشاه: مردم بی‌توجهی کنند محدودیت‌های کرونایی دوباره برقرار می‌شودافزایش بیماران کرونایی سرپایی در برخی استان‌ها/ احتمال بازنگری در اعمال محدودیت‌هابرگزاری آنلاین، "میراث کم هزینه" دوران کرونا برای مسابقات قرآن ایران

وی اظهار کرد: انتظار ما از شهروندان این است که شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون را مورد توجه قرار دهند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز استفاده دائم از ماسک در زنجیره انتقال این ویروس حرکت نکنند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟