Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که هنوز مهدی رسول پناه استعفا نداده، قرار است نفرات جدید هیئت مدیره پرسپولیس در هفته جاری معرفی شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی به استقبال دیدار با آلومینیوم اراک می‌روند که پس از چند هفته آرامش، دوباره زلزله مدیریتی را تجربه کردند. در روزهایی که عده ای از پرسپولیسی نویس ها در فضای مجازی خواستار استعفای دو عضو هیئت مدیره شدند، علی رغبتی مدیر مشهور شاغل در وزارت ورزش استعفا داد اما هدف اصلی این کمپین ها یعنی مهدی رسول پناه، از هیئت مدیره کنار نکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استعفای علی رغبتی در شرایطی است که چندی پیش مهرداد هاشمی نیز از عضویت در هیئت مدیره قرمزها کنار رفت تا غلامعلی محمدعلیپور، سیدمحمد فیاض و مهدی رسول پناه نفرات باقی مانده باشند. قرار است جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس یکی از اعضای جدید این هیئت باشد و دو عضو دیگر هم طبق قرار قبلی اضافه شوند.


 
شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش احتمالا روز دوشنبه (پس فردا) دو عضو جدید را معرفی خواهد کرد. با اضافه شدن این دو عضو به همراه جعفر سمیعی، جایی برای مهدی رسول پناه نیز نخواهد بود و او سرانجام پس از یک سال و سه ماه، به فعالیتش در پرسپولیس خاتمه می‌‌دهد.

 

در خصوص دو عضو جدید شایعات زیادی مطرح است و حتی نام مربی و سرپرست سابق پرسپولیس یعنی مصطفی قنبرپور نیز مطرح شده و همچنین منابع موثق از حضور دو مدیر صنعتی خبر داده اند اما هنوز به طور دقیق نمی‌توان نام این دو نفر را مطرح کرد.

 

در پایان هفته مجمع باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره هم تشکیل جلسه خواهند داد تا کار خود را به شکل رسمی آغاز کنند. این در حالی اتفاق می‌افتد که سرخپوشان تهرانی دستکم در دو سال اخیر با هیئت مدیره چند پاره مواجه بوده اند و حالا شاید رنگ آرامش را سرانجام ببینند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی رسول پناه هیئت مدیره دو عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره