Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میرزاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به ارائه آماری از ناوگان حمل و نقل شهری پرداخت و گفت: ۱۲۴ دستگاه اتوبوس شهری در شهرکرد در حال فعالیت است که ۷۱ دستگاه از این تعداد ملکی، ۵۳ دستگاه خصوصی، ۵۱ دستگاه فرسوده و ۱۲ دستگاه به صورت کلی بازسازی شده‌ است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد ادامه داد: به علت افزایش قیمت اتوبوس‌ها امکان خرید دستگاه جدید وجود ندارد لذا دستگاه‌های فرسوده در بخش‌های بدنه، صندلی، موتور، رنگ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش مسؤولان استانی برای خرید اتوبوس از شهرداری به نتیجه رسید، تصریح کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس به محض تخصیص اوراق مشارکت مالی اسلامی به ناوگان اتوبوس شهری اضافه خواهد شد.

 میرزاییان با بیان اینکه همه اتوبوس‌ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند، گفت: سیستم گرمایشی و سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی‌ در ابتدای هر فصل چک می‌شود و در فصل زمستان یک بخاری در ورودی اتوبوس‌ها به منظور گرمایش بیشتر اضافه شده است.

فعالیت 932 دستگاه تاکسی در شهرکرد

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد به اطلاعاتی از تاکسی‌ها اشاره کرد و افزود: ۹۳۲ تاکسی در شهر فعالیت می‌کنند که ۲۲۴ تاکسی از این تعداد بیسیم و هوشمند است و ۱۱۲ دستگاه نیز طی ۳ الی ۴ سال اخیر نوسازی شدند.

وی در ادامه به فعالیت‌هایی که به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات ناوگان حمل و نقل شهری مشتریان انجام شده اشاره و تصریح کرد: نوسازی ناوگان، تعمیرات اساسی، رفع ایراد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به صورت دوره‌ای و خدمات پرداخت آنلاین در اتوبوس‌ها از جمله این فعالیت‌ها می‌باشند.

وی در پایان گفت: سازمان به منظور حمایت از رانندگان نیز فعالیت‌هایی را از جمله توزیع اقلام مصرفی مانند روغن، لاستیک و ...، توزیع پک‌های بهداشتی و بروشورهای اطلاع‌رسانی به منظور مبارزه با کرونا انجام داده است.

 انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری اتوبوس شهری تاکسی شهری اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال