Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دانیال شهرتی آهنگساز جوان کشورمان آلبوم بی کلام «پاییز بی‌تکرار» را برپایه نوازندگی پیانو و مشتمل بر ۱۰ قطعه موسیقی منتشر کرد.

ساخت این آلبوم که دومین آلبوم بی کلام شهرتی است، با دارا بودن فضایی رمانتیک، پروسه زمانی سه ساله‌ای را پشت سرگذاشته تا راه بازار حرفه‌ای موسیقی را پیش بگیرد و شامل موسیقی آرامبخش برای تلطیف روحیه، مدیتیشن و فعالیت های سبک ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آهنگساز پیش از این نیز آلبوم «قو و دریا» را در سال ۹۵ و در قالب یک اثر بی کلام منتشر کرده بود.

دانیال شهرتی در آخرین همکاری خود با محمدرضا عیوضی، ملودی ای از محمدرضا چراغعلی را به نام «سایه» تنظیم کرده است.

«پاییز بی تکرار» از ویترین‌های بین المللی و رسانه‌های مختلف در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند قطعات این آلبوم را از این رسانه‌ها گوش و دانلود کنند.

این آلبوم توسط «موسسه سرزمین مهر و ماه تهران» و با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

کد خبر 5128538 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی کلاسیک موسیقی ایرانی تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر صاحبدلان سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر رادیو ایران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال حشاشین پرداخت:

روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال «حشاشین» پرداخت: حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود؛ اثری که ماحصل همان رفتار سازمان‌یافته در جهت میل به خواسته‌های معین است، محصولی که در شش ماه از آب و گل در می‌آید و میلیون دلاری خرجش کرده‌اند.

 براساس مستندات مطالعاتی نیرو‌های تادیبی حسن صباح نیرو‌هایی زبده، نخبه و مقید به اصول اخلاقی شیعی بوده‌اند، نیرو‌هایی که زهد و ریاضت پایه اصلی آموزش‌های ایشان بوده است، نیرو‌هایی که در جهت مأموریت‌های سری و سخت خود حتی از تزویج هم سر می‌پیچیدند تا آمادگی روحی و جسمی خویش را شبانه‌روز در جهت مأموریت‌ها حفظ کنند، حالا این را بگذارید در برابر عیاشانی چاقو به دست که حشاشین برای‌تان تصویر می‌کند که تمام خواست و طلب‌شان زن و زیور و شراب و مخدر است.

مجموعه حشاشین که محصولی میلیون دلاری وحاصل همکاری چندین کشور با یکدیگر است که همچون دیگر محصولات رسانه غرب در پس رنگ و لعاب اکشن و هیجان و کیفیت تصویربرداری‌اش آنچه می‌خواهد را بادمل‌های چرکینش به خورد مخاطب می‌دهد، خوراندنی که حتی مخاطب عامه هم متوجه حس بدولزجش می‌شود، اثری که غلو می‌کند و دروغ‌های صد من یک غازش رادرپس صحنه‌های عاشقانه و اکشن‌های مهیج و توفانی پنهان می‌نماید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • صدای آرامبخش باران بهاری در مشهد + فیلم
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال