Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امیری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش دانش آموزان اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه به صورت حضوری در دست پیگیری است و هنرستانی ها هم برای دروس عملی در کلاس درس حاضر می شوند.

وی گفت: دانش آموزان روستایی به علت نداشتن دسترسی به گوشی هوشمند از آموزش حضوری استقبال کرده اند و در نقاط شهری هم میزان حضور دانش آموزان ۳۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تنها ۲۰ درصد از دانش آموزان هنرستانی در این شهرستان از آموزش حضوری استقبال کرده اند اما انتظار می رود در این هفته، این میزان بیشتر شود.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد با بیان اینکه اجباری به حضور دانش آموزان وجود ندارد گفت: هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش از ابتدای بهمن ماه دروس کارگاهی و شایستگی های فنی را به صورت تجمیعی تراکمی در گروه های چند نفره و محدود  با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش می بینند.

استقبال ۵۰ درصدی در فاروج 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان فاروج هم با اشاره به وضعیت زرد این شهرستان گفت: دستورالعمل های بهداشتی در تمامی آموزشگاه ها از جمله ضدعفونی کردن مدارس، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به جد بررسی می شود.

خلیل ذوقی اظهار داشت: شورای مدرسه با حضور نماینده انجمن اولیا در تمامی مدارس تشکیل و برنامه آموزشی قبل از بازگشایی تنظیم و به اطلاع تمامی اولیا و معلمان پایه های اول و دوم ابتدایی و هنرستان ها رسانده شد.

وی با بیان اینکه با بازگشایی مدارس، معلمان کلاس های اول و دوم، معلمان هنرستان ها و کادر اداری مدارس حضور و عملکرد خوبی داشتند گفت: بیش از نیمی از مجموع ۲ هزار و ۳۵۲ نفر دانش آموز پایه اول و دوم ابتدایی و هنرجویان در کلاس ها حضور یافتند. 

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، آموزش حضوری ۳۷ هزار دانش‌آموز اول و دوم ابتدایی و ۱۰ هزار هنرجوی استان از اول بهمن از سر گرفته شده است. 

بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی تحصیل می کنند که ۱۰ هزار و ۳۴ آنان هنرجویان مشغول به تحصیل در ۸۹ هنرستان هستند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس خراسان شمالی بهداشت و سلامت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس ویروس کرونا بجنورد مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس خراسان شمالی بهداشت و سلامت دانش آموزان اخبار کنکور اول و دوم ابتدایی آموزش حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز