Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق خشن که گوشواره های طلا دختر بچه را از گوشش کشید و پا به فرار گذاشت در زندان است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، در این فیلم مرد جوانی سوار بر موتور جلوی یک خانه توقف می کند و در حالیکه دختربچه در نزدیکی خانه بود مرد جوان به سمت خانه می رود و سپس به بهانه آدرس پرسیدن به سمت دختر بچه رفته و با نزدیک شدن به این دختربچه در یک لحظه دستانش را روی گوش های دختر خردسال گذاشته و گوشواره های طلا را از گوش دختر بچه می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاره کردن لاله گوش برای سرقت طلا

سارق جوان در این صحنه با کشیدن گوشواره های طلا دختربچه باعث پاره شدن لاله گوش دختر خردسال می شود و این دختربچه از درد شروع به گریه کرده و به سمت خانه شان می رود و سارق بی رحم نیز سوار بر موتور پا به فرار می گذارد.

باتوجه به اینکه زمان و مکان این سرقت مشخص نبود و کاربران مدعی این بودند که این سرقت در یکی از شهرهای خوزستان رقم خورده است که یک منبع آگاه از پلیس خوزستان به خبرنگار رکنا عنوان کرد که فیلم منتشر شده برای 5 سال قبل بوده و سارق بی رحم نیز در همان روزها دستگیر و روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق خشن طلا سارق زندان اخبار حوادث عکس دزد مرد فیلم در زندان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران قتل زندگی یک زن مرد مهرداد میناوند سرقت قیمت سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان