Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فوتبال بخشی از نشاط اجتماعی و باید شفافیت داشته باشد.

به گزارش  فارس، سید رضا صالحی امیری در خصوص مطالب منتشر شده در رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه المپیک توکیو لغو شده تصریح کرد: فضای رسانه با فضای ما متفاوت است. ما روزانه با توکیو و مقامات برگزاری ارتباط داریم.

وی افزود: هفته گذشته من جلیپسه‌ای با سفیر ژاپن در ایران داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روز پنجشنبه مجموعه ارتباط ما حاکی از این است المپیک برگزار می‌شود. خبری که یکی از روزنامه‌ها زده بود هم توکیو و هم IOC تکذیب کرد. هر دو به برگزاری المپیک مصر هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه سه فرضیه برای برگزاری بازی‌های توکیو مطرح شده، عنوان کرد: فرضیه اول این بود که وضعیت قرمز باشد بنابراین فرض این بود ۲ هفته ورزشکاران در قرنطینه باشند و مسابقات هم بدون تماشاگر باشد.

صالحی‌امیری ادامه داد: وضعیت دوم نارنجی بود که المپیک با تماشاگران محدود و ورزشکاران با قرنطینه در بازی‌ها شرکت کنند.
سوم واکسیناسیون ورزشکاران و حضور آنها بدون دغدغه بود. الان در وضعیت سوم هستیم و کمیته بین المللی المپیک هم تعهد داده به همه ۲۰۶ کشور واکسن را بدهد.

وی درباره اینکه رئیس کمیته ملی المپیک جایگاه خوبی در بین ورزشکاران دارد، انتخابات فدراسیون فوتبال چقدر برای شما مهم است؟ خاطرنشان کرد: همان طور که وزیر گفته سیاست ما همسان است و مداخله‌ای در انتخابات نداشتیم و نخواهیم داشت.

صالحی‌امیری در گفت‌وگو با رادیو تهران ادامه داد: انتخابات به معنای رقابت و با حضور حداکثری همه کسانی که به فوتبال علاقه دارند باید بستر رقابت فراهم شود. فوتبال بخشی از نشاط مردم است و باید حوزه فوتبال شفافیت لازم را در خود ایجاد کند تا ذهنیت و ابهامی نداشته باشد. امیدوارم انتخابات جدید در همین جهت باشد. ما هم همین تقاضا را مطرح کردیم که انتخابات بدون رقابت بی معناست.

لینک کوتاه: asriran.com/003DSN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است