Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی پاک طینت روز شنبه به رسانه ها افزود: به مناسبت چهل و دومین سال یاد بهار انقلاب اسلامی، چهار طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان سمنان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح های این شهرستان با مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال و با اهداف نصب تجهیزات به منظور هوشمندسازی شبکه و احداث و بهسازی خطوط برق رسانی بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح اصلاح ۱۵ هزار و ۶۰۳ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و ۴۳ دستگاه پست توزیع برق به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال و طرح احداث ۱۰ هزار و ۳۷۷ متر شبکه های توزیع برق و ۲۰ دسـتگاه ترانس با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال، به عنوان طرح های افتتاحی مـحسوب می شود.

وی افزود: طرح نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه ۱۸ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال و همچنین طرح احداث پنج هزار و ۹۸۷ متر شبکه روشنایی معابر به مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال، از دیگر طرح هایی هستند که در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.

۱۶.۶۱ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان از آغاز طرح برق امید تا آبان امسال مشمول طرح برق امید شدند و صورت حساب با مبلغ «صفر» برای آنان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی در استان سمنان از تخفیف پرداخت بهای مصرفی برق در طرح برق امید برخوردار شدند.

از مجموع کل مشترکان برق خانگی در استان سمنان، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری و ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی استان سمنان نیز مشمول طرح برق امید شدند.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق برق شركت‌ توزيع نيروی برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق برق شركت توزيع نيروی برق دهه فجر اخبار کنکور طرح برق امید استان سمنان میلیون ریال توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب