Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان امدادرسانی از عصر دوم بهمن ماه تا صبح امروز در محورها و جاده‌های استان خراسان رضوی ارائه شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۶۷۳ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند که بیشترین شمار اسکان در جاده مشهد به تربت‌حیدریه صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت نیروهای امدادگر هلال‌احمر به ۳۹۷ نفر در قالب رهاسازی ۹۶ دستگاه خودروی گرفتار دربرف و کولاک امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی افزود: بیشترین حجم نیروهای هلال احمر در قالب ۲۹ تیم عملیاتی به استعداد ۱۳۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در محورهای مشهد به تربت حیدریه و برعکس، مشهد به نیشابور و برعکس، سرخس به مشهد و نیز در جاده نقاب و جوین مشغول امدادرسانی بودند.

وی ادامه داد: امدادرسانی به همراه ۹ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه سایرخودروهای امدادی انجام شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: برای حمایت از مسافران اسکان‌یافته ۱۲۵ بسته غذایی ۲۴ ساعته و نیز پتو توزیع شده است.

فعالیت سامانه بارشی از ظهر دوم بهمن ماه در استان خراسان رضوی آغاز و امروز این سامانه از استان خارج شده است.

برچسب‌ها مشهد سرخس نیشابور تربت حیدریه بارش برف امداد رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سرخس نیشابور مشهد سرخس نیشابور تربت حیدریه بارش برف امداد رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور خراسان رضوی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی