Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@10:10:39 GMT

جانشین شجاع خلیل زاده از تراکتور می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۰۷۸۴

جانشین شجاع خلیل زاده از تراکتور می‌آید؟

رویداد۲۴ مدافع سابق تراکتور بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای انتقال وی به جمع سرخپوشان تهران از سر گرفته شده است. ایمان سلیمی، مدافع سابق تراکتور که بعد از دو فصل حضور در تبریز ترجیح داد با پرداخت مبلغ مربوط به فسخ قراردادش از این تیم جدا شود، اکنون بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این با جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، باب مذاکره با ایمان سلیمی باز شده بود اما به دلیل پر شدن سهمیه نقل و انتقالات تابستانی و همچنین تصمیم این بازیکن برای حضور در فوتبال اروپا با توجه به بند مربوط به فسخ قراردادش، این انتقال صورت نگرفت.

سلیمی که بعد از جدایی از تراکتور و پرداخت مبلغ مربوط به بند فسخ قراردادش، با شکایتی از سوی این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مواجه شده بود. با این حال کمیته تعیین وضعیت رای به عدم مشکل این فسخ داده بود که البته این فرصت را به باشگاه تراکتور داده‌اند که مستندات و اعتراض خود را اعلام کنند. با این حال این مدافع بلندقامت که در مرحله آماده‌سازی در تمرینات اختصاصی قرار دارد، بار دیگر با پیشنهاد پرسپولیس برای مذاکره و انتقال به این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفته است.

با این حال دو طرف هنوز به نتیجه نهایی در این زمینه نرسیده‌اند و سلیمی نیز که در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه و توافق با سه تیم خارجی خواهان خود از یونان، بلژیک و سوئد قرار دارد، هرگونه مذاکره را منوط به این دانسته که انتقالش به فوتبال اروپا در شرایط کنونی میسر نشود.

بیشتر بخوانید: سلیمی در چه شرایطی پرسپولیسی می‌شود؟

پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری حضور در نقل و انتقالات زمستانی را با نیاز به جذب مدافع دنبال می‌کند. سرخ‌ها درحال‌حاضر تنها سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان مدافعان تخصصی قابل اعتماد در لیست خود دارند. این سومین بار است که سلیمی با پیشنهاد حضور در پرسپولیس مواجه شده است. یک بار پیش از حضور در تراکتور و با پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ که آن را به دلیل نگرانی از بابت به‌دست نیاوردن فرصت بازی مناسب رد کرد.

او در این فصل نیز با توجه به پر‌ شدن سهمیه لیگ برتری نقل و انتقالات پرسپولیس و تمایل به حضور در فوتبال اروپا رد کرد. اکنون باید دید سومین پیشنهاد به این بازیکن در نهایت منتهی به عقد قرارداد و سرخپوش شدن او در تهران خواهد شد یا سلیمی سودای دیگری در سر خواهد داشت. با این حال به نظر می‌رسد حضور در پرسپولیس شاید فرصت مناسب‌تری نیز برای رویای لژیونر شدنش و هموار شدن این مسیر در پی داشته باشد و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل خواهد بود.

استعلام از فدراسیون برای پرسپولیسی شدن

آخرین درخواست پرسپولیس برای مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن با درخواست سلیمی و مدیربرنامه‌اش از این باشگاه برای نامه‌نگاری به فدراسیون و دریافت استعلام نهایی برای مشخص شدن وضعیت قراردادش با تیم‌های ایرانی دانسته است. فسخ سلیمی با تراکتور به مقصد تیم خارجی بوده است و این در حالی بوده که به دلیل مشکلات شکل گرفته او نیم فصل دور از میادین بوده و نتوانسته اقدام نهایی برای این انتقال را صورت دهد. بر این اساس در صورتی که پرسپولیس همچنان به شکل جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند، باید از فدراسیون استعلام لازم را دریافت کنند و در صورتی که منعی برای این انتقال وجود نداشته باشد، باید سلیمی را صید جدید سرخ‌ها قلمداد کرد.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایمان سلیمی پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر