Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:11:34 GMT

«هولودومور» به نوفل لوشاتو رسید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۰۹۵۰

«هولودومور» به نوفل لوشاتو رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، عمارت نوفل لوشاتو که به تازگی به محل جدید خود نقل مکان کرده است از اواخر بهمن ماه با نمایش «هولودومور» به نویسندگی علی صفری و تهیه کنندگی سید محمدمهدی طاهریان مهدوی میزبان مخاطبان خواهد بود.

«هولودومور» در زبان محلی اکراینی به معنای مرگ بر اثر گرسنگی است، این نمایشنامه به نویسندگی علی صفری روایتی از قحطی کشور اکراین بعد از جنگ جهانی است؛ اتفاقی که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارینا آزاد میلانی، فرشاد ایوبی، محمد پسندیده، تیما تقی زاده، فرزانه سیری، آهو شفیعی، میلاد صالح وند، مهدی عباسی، بردیا قادریان، نیکا قاسمی، عاطفه موسوی، علیرضا ولی پور بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«هولودومور» همچون ۲ نمایش «آشویتس زنان» و «برلین ۱۰:۱۰» نگاهی به مشکلات و معضلات پیرامون جنگ جهانی دارد.

شهاب شریفی در مقام طراح صحنه، امین قنبری به عنوان طراح گرافیک، حنیف پرنده به عنوان طراح تیزر، مهدی سلیمی در مقام طراح موسیقی، فرزانه سیری به عنوان طراح لباس و رضا جاویدی و احسان زارع به عنوان عکاس، حاجی زینل را در این نمایش همراهی می‌کنند.

عمارت نوفل‌لوشاتو در مکان جدید خود به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی فعالیت خود را از سر گرفته است.

کد خبر 5128629 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو رها حاجی زینل علی صفری تئاتر ایران تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا آلبوم موسیقی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی پاپ رادیو ایران نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم

در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در آنکارا پایتخت ترکیه، بسیاری از شهروندان به همراه خودروهایشان در سیل گرفتار شده‌اند و آب وارد فروشگاه‌ها و منازل مردم شده است.  

سازمان مدیریت بحران ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای از «آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی» خبر داد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!