Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که امکان لغو برگزاری بازی‌های جام ملت‌های اروپا سال ۲۰۲۰ به صورت پراکنده وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ از احتمال لغو برگزاری پراکنده بازی‌های یورو 2020 در کشورهای مختلف و تبدیل شدن آن به یک تورنمنت متمرکز همچون ادوار قبلی این رقابت‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورو 2020 که به دلیل شیوع کرونا با یک سال تأخیر برگزار می‌شود، قرار است اولین دوره جام ملت‌های اروپا باشد که توسط چند کشور مختلف اروپایی برگزار می‌شود. اما افزایش شمار مبتلایان و اعمال محدودیت‌های سفر میان کشورهای اروپایی، طرح میزبانی 12 شهر از بازی‌های یورو را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این مورد به روزنامه مونشنر مرکور گفت: نباید فراموش کنیم که ایده برگزاری این دوره خاص از جام ملت‌های اروپا زمانی مطرح شد که کرونایی وجود نداشت. این یک بدعت‌گذاری توسط کمیسون اتحادیه اروپا بود که می‌خواست فوتبال در سراسر اروپا به نمایش درآید. اما من مطلع هستم که الکساندر چفرین رئیس یوفا که به شدت در مورد شیوع کرونا در فوتبال حساس است، دارد به این موضوع فکر می‌کند که آیا عقلانی‌تر و منطقی‌تر نیست که در این اوضاع و احوال تورنمنت فقط در یک کشور برگزار شود.

اعلام تیم منتخب یوفا در سال 2020 + عکس

 

پیش از این دومنیک بلان رئیس اتحادیه فوتبال سوئیس نیز به یوفا پیشنهاد داده بود که یورو 2020 را در یک کشور یا حتی یک شهر برگزار کند.

در طرح فعلی، شهر‌های کپنهاگ، بخارست، آمستردام، دوبلین، بیلبائو، گلاسکو و بوداپست، مونیخ، رم، سن‌پترزبورگ و باکو میزبان بازی‌های مرحله گروهی تا نیمه نهایی هستند و لندن میزبان بازی‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا یورو 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!