Web Analytics Made Easy - Statcounter

یار محمدی گفت: همزمان با ایام دهه فجر در تعدادی از مساجد ملایر محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می شود.

«ایرج یار محمدی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: برنامه‌های مختلف قرآنی در دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر پیش بینی شده که این برنامه ها از 12 بهمن ماه همزمان با اغاز برنامه های دهه فجر با همکاری سایر نهادها و ادارات در سطح شهرستان ملایر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محافل انس با قرآن با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی ، سپاه ، اداره اوقاف  و امور خیریه ، اداره ورزش و جوانان و مجمع اساتیدحافظان و قاریان قرآن  در مساجد ملایر خبر داد و افزود: محافل  انس با قرآن با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری مسابقه قرآنی صاعد 4 خبر داد و تصریح کرد: مسابقه قرآن صاعد بر اساسدعای 36 تا 46  صحیفه سجادیه و حکمت 241 تا 360نهج البلاغه توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود و اطلاع رسانی به مخاطبین آن انجام شده است.

یار محمدی افزود: علاقمندان برای پاسخ گویی به سوالات باید از 12 تا 22 بهمن ماه به سایت www.masani.ir مراجعه کنند که به برگزیدگان جوایز نقدی نفیس اهدا خواهد شد.


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از  برگزاری پویش قرآنی تلاوت قرآن کریم ویژه برادران و خواهران به صورت کشوری خبر داد و گفت:  گفت: این پویش نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم جزء 30 ویژه کارکنان ادارات با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره ارشاد خبر داد و افزود: همچنین قرار است دانشگاه علوم قرآنی با مشارکت دانشگاه ملی ،دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور مسابقه ای ویژه دانشجویان به صورت مجازی برگزار کند.

وی گفت:  همچنین از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر مسابقه مفاهیم قرآن ویژه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز با استفاده از ظرفیت کانال شاد محافل انس با قرآن ، مسابقات و برنامه های مختلف قرآنی ویژه دانش آموزان و اولیاء برگزار می‌شود تصریح کرد: همچنین دوره های ختم قرآن و هدیه به روح حضرت زهرا(س) نیز با مشارکت فعالان قرآنی و علاقمندان برگزار می شود.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ایام دهه فجر شهرستان ملایر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود