Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:00:59 GMT

۶ اسکی باز معلول به اردو فراخوانده شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۳۲۴

۶ اسکی باز معلول به اردو فراخوانده شدند

به گزارش ایرنا، این اردو به منظور آمادگی اسکی‌بازان معلول برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی در رشته صحرانوردی برگزار خواهد شد. پیست اسکی امامزاده هاشم ز هشتم تا دوازدهم بهمن ماه میزبان اردوی ۶ ملی‌پوش رشته صحرانوردی در بخش معلولان است. 

ابوالفضل خطیبی، پیمان صالحی، مرتضی محمدی، امیر سهرابی، الهه قلی‌فلاح و علی محمدی شش ورزشکار دعوت شده به اردوی آمادگی هستند که زیر نظر احمد کاویان (سرمربی)، محمد دلیران و فرزانه رضا سلطان (مربیان تیم ملی) تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام اعضای تیم و کادر فنی قبل از حضور در اردو باید تست کرونا داده باشند. 

لازم به ذکر است که مسابقات بین‌المللی اسکی در رشته صحرانوردی  از سیزدهم بهمن ماه زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی این رشته و کمیته بین‌المللی المپیک در پیست امامزاده هاشم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها الهه قلی فلاح ستاد ملی مبارزه با کرونا مرتضی محمدی پیمان صالحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الهه قلی فلاح ستاد ملی مبارزه با کرونا مرتضی محمدی الهه قلی فلاح ستاد ملی مبارزه با کرونا مرتضی محمدی پیمان صالحی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کوویشیلد را این شرکت بریتانیایی‌ـ‌سوئدی با همکاری دانشگاه آکسفورد بریتانیا ساخت و موسسه سرم هند تولید کرد. این واکسن در سطح گسترده‌ای در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله بریتانیا و هند، تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد موثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که کوویشیلد ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود، که شاید مرگبار باشد.

یک شکایت جمعی در بریتانیا ثبت شده و این ادعا را مطرح کرده است که این واکسن به مرگ و آسیب‌دیدگی‌های شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی است.

احتمال لختگی خون در بیماران کرونا بسیار بالاتر از دریافت کنندگان واکسن است

در حالی که آسترازنکا این ادعاها را رد می‌کند، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن «در موارد بسیار نادر، باعث تی‌تی‌اس (TTS)» یا سندرم ترومبوز همراه با ترومبوسیتوپنی می‌شود، که مشخصه‌اش ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

به گزارش نشریه تلگراف، این شرکت در فوریه سال جاری در مدارک دادگاه گفته است: «تایید می‌شود که واکسن آز [آسترازنکا] می‌تواند، در موارد بسیار نادر، سبب تی‌تی‌اس شود. مکانیسم عامل این مسئله هنوز مشخص نیست.»

منبع: نورنیوز

کد خبر 848429 برچسب‌ها خبر مهم كرونا در ايران واکسن کرونا

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت