Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@14:59:41 GMT

استقبال از جشنواره ایران بان‌نو

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۳۳۵

استقبال از جشنواره ایران بان‌نو

رییس هیات انتخاب جشنواره فرهنگی-هنری بانوان کارآفرین از اقبال علاقمندان به حضور در این جشنواره خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین فراخوان اولین جشنواره تخصصی بانوان کارآفرین(ایران بان‌نو) درحالی شب یلدای ۱۳۹۹ منتشر شد که استقبال از این جشنواره تاکنون قابل توجه بوده است.

سیدروح‌الله حسینی رییس هیات انتخاب جشنواره ایران بان‌نو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تاکنون در کنار بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر و پژوهش، بانوان کارآفرین متعددی در نقاط مختلف ایران نیز با ارسال نمونه کارهای خود متقاضی شرکت در جشنواره شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: جشنواره ایران بان‌نو نخستین جشنواره تخصصی بانوان کارآفرین است که فضایی متعادل ایجاد کرده برای همراهی بانوان کارآفرین با آن دسته از اصحاب فرهنگ و هنر و پژوهش که تجربیات قابل ارائه‌ای در حیطه کارآفرینی بانوان یا بانوان کارآفرین داشته‌اند.

رییس هیات انتخاب جشنواره ایران بان‌نو ادامه داد: بخش عمده‌ای از آثار واصله به دبیرخانه جشنواره ایران بان‌نو محصولاتی هستند که هرچند در نوع خود ممتاز و بدیع به شمار می‌روند ولی تاکنون مجال ارزیابی دقیق در فستیوال‌های تخصصی را نداشته‌اند.

سیدروح‌الله حسینی تاکید کرد: هیات داوران جشنواره ایران بان‌نو که از میان خبرگان فرهنگ و هنر و کارآفرینی انتخاب می‌شوند خواهند کوشید بهترین‌های هر رشته از جشنواره را معرفی کنند تا محملی گردد برای تلاش بیشتر علاقمندان به بازنمایی فعالیت بانوان کارآفرین.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در جشنواره ایران بان‌نو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره به پایگاه iranbaneno.ir مراجعه کنند و یا از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی با شماره ۰۹۳۷۶۴۹۴۳۵۹ در ارتباط باشند. امکان تماس با دبیرخانه جشنواره نیز از طریق ۰۲۱۸۶۰۴۷۷۲۱ میسر است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره بانو کارآفرینی بانوان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مایک لی، کارگردان کهنه کار فیلم‌های «ورا دریک»، «سالی دیگر»، «رازها و دروغ‌ها» و «الکی خوش» در جشنواره فیلم مدیترانه مالت با جایزه زنبور طلایی برای یک عمر دستاورد حرفه‌ای تجلیل می‌شود.

این کارگردان ۹۱ ساله که ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد و نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۳ را برای فیلم «برهنه» دریافت کرده است، همچنین در یک مسترکلاس جشنواره شرکت می‌کند و با آدریان ووتن، مدیر اجرایی فیلم لندن و کمیسیون فیلم بریتانیا گفت‌وگو خواهد کرد.

جشنواره فیلم مدیترانه اعضای هیات داوران خود را که بخش رقابتی جشنواره متشکل از ۱۲ فیلم از منطقه را قضاوت خواهند کرد، معرفی کرده است.

در مراسم اختتامیه جشنواره که ۳۰ ژوئن برگزار می‌شود، جوایز زنبور طلایی جشنواره به بهترین فیلم بلند، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، طراحی تولید، اجرای فنی خلاقانه و جایزه ویژه هیات داوران اهدا خواهد شد.

گروه داوری شامل جان اس بیرد کارگردان اسکاتلندی، مارجری سیمکین مدیر بازیگران «آواتار»، پدرو لوکه فیلمبردار «جامعه برف»، ماریو فیلیپ آتزوپاردی کارگردان مالتی-کانادایی، نیتن کراولی انگلیسی طراح تولید «شوالیه تاریکی» و ریچی مهتا کارگردان کانادایی هستند.

امسال دومین دوره این جشنواره از ۲۲ تا ۳۰ ژوئن (۲ تا ۱۰ تیر) در شهر والِتا پایتخت مالت برگزار می‌شود.

کد خبر 6092677

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟