Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری کرونا را نگران‌کننده دانست و گفت: استمرار این روند نشانگر خیز بعدی کرونا در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، علیرضا آشناگر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر برگزار شد اظهار داشت: وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان سمنان در حال حاضر باثبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان شاهد روند نزولی نرخ ابتلا و میزان مرگ و میر ناشی از کرونا با تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم هستیم.

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل؛ کاهش آمار بستری‌ها کاملاً شکننده است استاندار کرمانشاه: مردم بی‌توجهی کنند محدودیت‌های کرونایی دوباره برقرار می‌شود افزایش بیماران کرونایی سرپایی در برخی استان‌ها/ احتمال بازنگری در اعمال محدودیت‌ها

استاندار سمنان تصریح کرد: در روزهای گذشته در استان سمنان شاهد افزایش میزان بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز درمانی هستیم که این موضوع نگران‌کننده و زنگ خطری برای افزایش آمارها به لحاظ شیوع کرونا است.

آشناگر ادامه داد: چنانچه روند افزایشی چند روز گذشته تداوم یابد؛ باید شاهد خیز جدید شیوع کرونا در استان سمنان باشیم.

وی اظهار داشت: در استان سمنان شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان در حال حاضر در وضعیت آبی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و خوشبختانه شهرستان قرمز در این استان وجود ندارد که لازم است با همکاری و مراقبت‌های بیش‌ از پیش مردم این رویه تداوم یابد.

استاندار سمنان در مورد قانون منع تردد شبانه نیز گفت: این قانون در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار لازم‌ الاجارا است و همچنان ادامه دارد و بنابراین تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح همچنان ممنوع است و متخلفان برخورد می‌شود.

آشناگر بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: با تداوم همکاری مردم می‌توانیم وضعیت نزولی استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا را حفظ کنیم.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است