Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:12:56 GMT

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی اسکواش+عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۵۵۰

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی اسکواش+عکس

رییس کمیته ملی المپیک از اردو تیم ملی جوانان اسکواش ایران بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش جوانان ایران در مرکز ملی تیم های ملی انقلاب در حال برگزاری است. امروز رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران از این اردو بازدید و با بازیکنان و کادرفنی به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری در این نشست ابتدا به صحبت های بازیکنان و کادرفنی گوش داد و از آنها خواست تا نیاز های خود را با وی در میان بگذارند.

بازیکنان در این نشست صمیمی از کمبود تجهیزات و سایر مشکلات خود سخن گفتند که رییس کمیته ملی المپیک مثل همیشه از حمایت خود از اسکواش گفت و اعلام کرد تمام خواسته های آنها برآورده خواهد شد.

همچنین صالحی امیری در این دیدار اعلام کرد: اسکواش بازان  در سال 1400 بدون نگرانی در مسابقات مهم بین المللی  شرکت کنند و دیگر دغدغه تجهیزات هم نداشته باشند.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های همیشگی صالحی امیری اعلام کرد: حضور او در اردو تیم ملی  ضمن اینکه قوت قلبی برای من مسول است، انگیزه زیادی را در بین بازیکنان ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مساعدت های رییس کمیته ملی المپیک گفت: قطعا با حمایت های صالحی امیری شاهد پیشرفت بیشتر اسکواش ایران خواهیم بود. این بازدید از نظر فدراسیون جهانی این رشته دور نخواهد ماند که در ایونت های پیش رو بازخورد این بازدید را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس کمیته ملی المپیک صالحی امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 848124 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان