Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@11:21:21 GMT

70 درصد پول کشور بین 200 شرکت توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۶۵۰

70 درصد پول کشور بین 200 شرکت توزیع می‌شود

ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: متاسفانه 70 درصد پول کشور بین 200 شرکت توزیع می‌شود و ما اشتغال خرد و شهرک‌های صنعتی را فراموش کرده‌ایم.

"شهباز حسن‌پور" پیش از ظهر امروز چهارم بهمن‌ماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان با اعضای اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اقدام فعالان اقتصادی به محوریت اتاق کرمان و همکاری موسسه خیریه در ساخت 120 مدرسه( 720 کلاس) در استان کرمان، گفت: همه نمایندگان باید در احداث 120 مدرسه به اتاق بازرگانی کرمان کمک کند؛ 260 مدرسه در استان بدون سرویس بهداشتی وجود دارد که امیدوارم این آمار اشتباه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 120هزار سرپرست خانوار در استان کرمان فاقد هرگونه بیمه هستند که باید یک نهضتی در استان آغاز شود به طوری که تا پایان سال مشکل تعدادی از این خانوارها را حل کنیم و باید فرهنگسازی لازم در زمینه پوشش بیمه صورت گیرد.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: متاسفانه 70 درصد پول کشور بین 200 شرکت توزیع می‌شود و ما اشتغال خرد و شهرک‌های صنعتی را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در استان کرمان فضای کسب و کار رتبه مطلوبی ندارد و یک آسیب شناسی در این زمینه انجام شده و از امروز اتاق بازرگانی کرمان مسئول پایش فضای کسب و کار استان باشد.

وی تاکید کرد: قواعد بانکی و سایر قوانین در همه کشور یکسان است و استان کرمان تقریبا رتبه آحر فضای کسب و کار را دارد که این زیبنده این خطه پرپتانسیل و پر ظرفیت نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: حدود 400 هزار نفر جمعیت استان بدون هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند.

به گزارش ایسنا، همچنین حجت الاسلام"موسی غضنفرآبادی" نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست مشترک با تاکید برآنکه باید مشکلات فضای کسب و کار احصاء شود، اظهار کرد: هر جا که نیاز به اصلاح قوانین دارد مجلس با کار کارشناسی این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال خرد فضای کسب و کار استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی