Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@17:16:44 GMT

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با تماشاگر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۱۹۴۷

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با تماشاگر

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یک ماه بعد قرار است قرعه کشی ای‌اف‌سی کاپ و لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و ۷۹ تیم در گروه‌های مختلف قرار بگیرند. نکته مهم این است که برگزاری مسابقات گسترده و پرتعداد این فصل از دست قطر خارج است و همانطور که ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده، باید کشورهای مختلف برای میزبانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسئله مهم، شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه است. فصل گذشته تنها برای بازی فینال آسیا تعداد محدودی از علاقه مندان امکان حضور در استادیوم را پیدا کردند اما آنطور که شواهد نشان می‌دهد دستکم قطر، تلاش دارد تا مجوز بلیت فروشی برای نیمی از جایگاه ورزشگاه ها را کسب کند. الکاس قطر امروز نوشت: قرار است برای بازی های جام جهانی باشگاه‌ها، ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار هواداران قرار گیرد.

تصمیم‌گیری نهایی درباره میزان حضور تماشاگران اما در ماه مارچ و اپریل انجام خواهد شد. پس از این که کشورها برای میزبانی پیش قدم شدند، ای‌اف‌سی ابتدا سازوکار برگزاری بازی‌ها را مشخص می‌کند و بعد با توجه به شرایط واکسیناسیون، درخصوص میزان حضور تماشاگران تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

این در حالی است که کشور ایران هنوز برای میزبانی مرحله گروهی اعلام آمادگی نکرده و باید دید آیا این اتفاق تا روز قرعه‌کشی (۸ بهمن) انجام خواهد شد یا خیر. باتوجه به اظهارات مسئولان سازمان لیگ، به نظر می‌رسد آن ها قصد دارند در نیم فصل دوم مجوز حضور تماشاگران را به صورت محدود صادر و شاید به این شکل برای کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت گرفتن میزبانی قدرت‌نمایی کنند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

هومن جعفری کد خبر: 1087883 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور تماشاگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور تماشاگران حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال