Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی جنبش النُجَباء در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه "الاتجاه" عراق با اعلام اینکه اگر به این حمایت پایان ندهند دامنه جنگ علیه تروریسم ممکن است گسترده شود، اعلام کرد: اطلاعاتی در دست داریم که ثابت می‌کند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.
«نصر الشَمَّری» در این گفت وگو ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان عملیات تروریستی اخیر در بغداد، گفت که از میان ۵ تروریست انتحاری تنها دو تن خود را منفجر کرده و حتی تروریست های داعشی در حال آماده سازی دو خودروی بمب گذاری شده برای یک جنایت تروریستی دیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت افزایش توان امنیتی دولت عراق برای مقابله و نابودی تروریست های داعشی بر آمادگی نیروهای مقاومت برای همکاری با دستگاه های امنیتی عراق باهدف مبارزه با تروریست ها تاکید کرد.
سخنگوی جنبش النُجَباء تاکید کرد: امنیت عراق و حفظ جان شهروندان عراقی خط قرمز ماست و گروه های مقاومت اسلامی به تروریست ها و حامیان آنها که می خواهند عراق را با آتش جنگ بسوزانند، اجازه نمی دهند.
میدان الطیران در مرکز شهر بغداد روز پنجشنبه شاهد دو حمله انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری بود که به کشته شدن ۳۲ عراقی و زخمی شدن ۱۱۰ نفر دیگر منجر شد.
این انفجارهای انتحاری با موج محکومیت‌های داخلی و بین المللی روبرو شد و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش جنبش النجباء بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش جنبش النجباء بغداد گروه تروریستی داعش جنبش النجباء بغداد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

المالکی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از عمله های خود در عراق که مشکلات اخلاقی دارند برای تحقق اهداف سیاسی و ناامن کردن کشور استفاده می کنند.

وی گفت: این کشورها از عناصر منحرف حمایت های مالی به عمل آورده و به آنها ویزا و محل اقامت در برخی کشورهای همسایه می دهند. سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی به شمار می رود. این مرکز عناصر مشکل دار را دور خود جمع کرده و آنها را به کشورهای دیگر اعزام می کند.

روز گذشته نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

التمیمی اضافه کرد: رومانسکی به قانون مبارزه با فحشاء در عراق اعتراض کرده که این اقدام در تضاد با مفاد یک، ۲ و سه منشور سازمان ملل و ماده ۲۷ توافقنامه راهبردی امضا شده با طرف آمریکایی در سال ۲۰۰۸ به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بدین ترتیب عراق حق دارد سفیر آمریکا را بر اساس توافقنامه وین سال ۱۹۶۱ بند مربوط به تعیین روابط دیپلماتیک از این کشور اخراج کند. بر اساس ماده ۹ توافقنامه وین هر کشوری می‌تواند هر سفیر نامطلوبی را اخراج کند.

کد خبر 6092951

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی