Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:32:49 GMT

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۱۹۰

ایزوگام دلیجان و قیمت انواع آن در بازار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می‌دانید دلیجان نام منطقه‌ای در استان مرکزی است که به عنوان شهری که در آن بیشترین میزان ایزوگام تولید می‌شود، شناخته می‌شود و حدود ۷۵ درصد ایزوگام کشور در دلیجان تولید می‌شود و دارای ایزوگام‌ها با نام‌های مختلفی است. ایزوگام دلیجان نام یک برند نیست، بلکه نام محصولی است که به یک شهر خاص مانند گز اصفهان یا سوهان قم و … اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین مشتریان و مصرف کنندگان باید بدانند که اگر کسی درباره ایزوگام دلیجان، صبحت کرد، اول از همه نام شرکت و برند آن را بپرسند. مثلاً اگر برای برند ایزوگام حلزون دلیجان مثال بزنیم، نام برند می‌شود ایزوگام حلزون دلیجان که نام شرکت تولید کننده آن شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است.

پس ایزوگام دلیجان انواع مختلفی دارد که هر برند با برندی دیگر کیفیتی متفاوت دارد. با این اوصاف از این پس از فروشندگان نام دقیق برند را بپرسید تا محصولی تقلبی عایدتان نشود. با توجه به معروفیت منطقه دلیجان، متأسفانه عده‌ای سودجو در مناطق شهریار، کرج، تهران، مشهد، تبریز و برخی شهرهای دیگر اقدام به تولید ایزوگام با پسوند دلیجان کرده اند که از لحاظ کیفیت در پایین‌ترین سطح تولید می‌شود که لطمه بزرگی به این صنعت زده است.

یکی از شرکت‌های که در دلیجان فعالیت می‌کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت‌های مناسب را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ادامه برخی محصولات این شرکت را برای شما آورده ایم؛

* اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان است که دارای بالاترین مشخصه‌های تولید ایزوگام در ایران است. این محصول با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می‌شود.

* دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که با مشخصات استاندارد در ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

* سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

قیمت ایزوگام در بازار چند است؟

در بازار ایران حدود ۱۰۰۰ برند ایزوگام با کیفیت و قیمت‌های متفاوت وجود دارد که معمولاً رویه مشخصی در قیمت گذاری آن نیست و با توجه به ورود و وجود افراد غیرمتخصص در این صنعت، قیمت گذاری درستی انجام نمی‌شود و هر شرکتی قیمت خاص خودش را دارد که البته با توجه به کیفیتی که هر شرکتی می‌زند قیمت آن نیز متفاوت است.

متأسفانه با توجه به رقابت قیمتی که در بازار ایزوگام به وجود آمده است و متمایل شدن بسیاری از تولیدکننده‌ها به سمت قیمت پایین، کیفیت خیلی از برندهای موجود در بازار به شدت کاهش یافته است، چراکه شاخصه مهم خرید ایزوگام از نظر آنها قیمت شده است اما با این اوصاف متضرر نهایی مصرف کننده است که پول را می‌دهد اما کیفیتی را تحویل نمی‌گیرد، اما بر اساس تجربه حدود ۹۰ درصد مشتریان شاخصه کیفیت برایشان مهم است اما این شاخصه را فقط عده‌ای قلیل از تولیدکنندگان رعایت می‌کنند.

با توجه به اینکه نظارتی در عرضه ایزوگام در فروشگاه‌ها و مغازه‌های ایزوگام از لحاظ کیفیت و قیمت وجود ندارد متأسفانه اکثر مغازه‌ها با خرید پایین‌ترین کیفیت ایزوگام از کارخانه به کمترین قیمت و عرضه آن در شهرها به عنوان کیفیت درجه یک و به قیمت جنس درجه یک باعث سودجویی از مردم ناآگاه می‌شوند و باعث رواج عرضه محصول بی کیفیت در بازار می‌شوند و به دلیل عدم آگاهی خریداران و استفاده از کلمه قیمت ارزان و ترغیب مشتری به خرید جنس ارزان لطمه بزرگی به صنعت ساختمان و عایق وارد می‌کنند؛ چرا که خریداران با خرید محصول بی کیفیت پس از یک یا نهایتاً دو سال مجبور به هزینه مجدد برای نصب ایزوگام می‌شوند که این اسراف منابع ملی است و باعث آلودگی محیط زیست می‌شود.

برای اینکه بهترین قیمت را از شرکت‌ها بگیرید بهتر است قیمت شرکت‌ها را متناسب با کیفیت آن شرکتها مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمائید.

چگونه ایزوگام را مستقیم از کارخانه بخرید؟

معمولاً مشتریان دوست دارند که بهترین ایزوگام را برای ساختمان خودشان انتخاب کنند که مناسب‌ترین قیمت را هم داشته باشد و برای همین تمایل دارند به جایی مراجعه کنند که با اطمینان بهترین کیفیت با بهترین قیمت را بخرند.

بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک می‌کند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان با تولید محصولات پلیمری و درجه یک و با بهترین کیفیت در راستای مشتری مداری و کمک به مشتریان در سراسر ایران بستری فراهم نموده است که کلیه مشتریان از سراسر ایران می‌توانند خرید خود را از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران انجام دهند.

برای اینکه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید می‌توانید با شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان ارتباط بگیرید یا به آدرس اینترنتی Hirmaanco.com مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5128430

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار تولید داخلی واحد صنعتی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا بیمه قیمت خودرو بیمه مرکزی شبکه ملی اطلاعات مسکن بیمه تامین اجتماعی دام و طیور مصالح ساختمانی خانه تکانی خدمات مشاوره پکیج ایزوگام دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت جدید برنج اعلام شد