Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانونگذاران اتحادیه اروپا از مدیران ارشد اجرایی آمازون، اپل، فیس بوک و آلفابت دعوت کرده‌اند تا با شرکت در یک جلسه استماع از مدل‌های فعلی و کسب و کار و برنامه‌های آینده آن‌ها مطلع شوند.

به گزارش ایمنا، قانونگذاران اتحادیه اروپا از مدیران ارشد شرکت‌های آمازون، اپل، فیس بوک دعوت کرده‌اند تا در یکم فوریه (۱۳ بهمن) در جلسه استماع در بروکسل شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اروپا قصد دارد سلطه شرکت‌های بزرگ فناوری را کاهش دهد.

پارلمان اتحادیه اروپا در ماه‌های آینده پیشنهاداتی برای کمیسیون اتحادیه اروپا فراهم می‌کند که به وسیله آن‌ها شرکت‌های فناوری مجبور به فعالیت عادلانه در مقابل رقبایشان شوند. همچنین دیگر برنامه این کمیسیون وادار کردن این شرکت‌ها به کنترل اخبار جعلی و محتوای خطرناک است که در صورت تخلف از آن با جریمه‌های سنگین روبرو خواهند شد.

در دعوتنامه‌ای که برای شرکت ارسال شده، آمده است هدف این جلسه استماع تبادل افکار و نظر با مدیران ارشد اجرایی چهار شرکت فناوری بزرگ است تا در شرایطی که آن‌ها با چالش‌های تغییر در بازار دست و پنجه نرم می‌کنند، درباره مدل‌های فعلی و کسب و کار و برنامه‌های آینده شرکت‌ها اطلاعات بیشتری به دست آید.

این رویداد کشورهای عضو پارلمان اروپا را برای مذاکرات آتی درباره قوانین جدید بخش دیجیتال آماده می‌کند. قانونگذاران اعلام کرده‌اند آماده تغییر زمان برگزاری این جلسه هستند، اما منابع نزدیک به شرکت‌های فناوری معتقدند آن‌ها در چنین جلسه‌ای حاضر شوند.

منبع: مهر کد خبر 470278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اپل آمازون فیس بوک گوگل اتحادیه اروپا تازه های تکنولوژی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتحادیه اروپا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده