Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم احمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور در گروه الف منطقه شمال به میزبانی شهر سنندج، تیم کرمانشاه اولین دیدار خود برابر خانه بسکتبال اسدآباد برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این دیدار نزدیک و نفس گیر جوانان کرمانشاهی موفق شدند با حساب ۶۹ بر ۶۶ از سد حریف اسدآبادی خود گذشته و با توجه به نتایج دیدارهای دور رفت صعود خود را به مرحله حذفی، قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدیان تصریح کرد: هرچند تیم خانه بسکتبال کرمانشاه نتیجه دومین مسابقه را به تیم میزبان (سنندج) واگذار کرد اما این شکست تاثیری در صعود کرمانشاه به دور حذفی نخواهد داشت.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه افزود: تیم بسکتبال کرمانشاه ۲ دیدار پایانی خود را روزهای پنجم و ششم بهمن به ترتیب مقابل البرز قزوین و پاس ناجای کامیاران برگزار می کند.

وی یادآوری کرد: در پایان مرحله گروهی بخش شمال، از هر گروه چهار تیم به دور بعد صعود و در دور بعد تیم اول گروه الف که کرمانشاه نیز در آن حضور دارد با تیم چهارم، تیم دوم با تیم سوم، تیم سوم با تیم دوم و تیم چهارم با تیم اول یکی از سه گروه دیگر بخش شمال که در آینده توسط فدراسیون مشخص می شود، مسابقه خواهد داد.

احمدیان ادامه داد: مسابقات دور دوم نیز به این شکل خواهد بود که تیم ها سه مسابقه با هم برگزار و هر تیمی که در ۲ دیدار برنده شد به مرحله بعدی راه پیدا خواهد کرد

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه با اشاره به کار مهم جوانان بسکتبالیست استان گفت: تیم ما با تعدادی از جوانان ۲۰ ساله و کمتر در مسابقات لیگ حضور پیدا کرد تا هم کسب تجربه ای باشد و هم آینده سازان بسکتبال استان پس از ماه ها تمرین محک جدی خورده باشند.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال کرمانشاه با کمترین هزینه در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کرده اما توانست نتایج به مراتب بهتری از برخی تیم های دیگر بگیرد و با شایستگی نیز به مرحله بعدی صعود کند.

احمدیان با بیان اینکه آینده نگری را از همان ابتدای حضور برای بسکتبال استان را در دستور کار قرار داده است، افزود: خوشبختانه نتیجه این آینده نگری را هم اکنون در حال مشاهده هستیم و به طور قطع طی یکی ۲ سال آینده بیشتر از جوانان بسکتبالیست کرمانشاهی خواهیم شنید.  

برچسب‌ها بسکتبال سنندج کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال سنندج کرمانشاه بسکتبال سنندج کرمانشاه اخبار کنکور بسکتبال کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه – ۱۴ اردیبهشت ماه
میزبان: بجنورد
فولاد هرمزگان ۵۰ – جوادالائمه شهرکرد ۴۰
یاران داریوش نهاوند ۵۴ - زربام پارت خراسان شمالی ۶۴

میزبان: کرمان
پاز تهران ۶۱ - فراور شریف سبز تهران ۵۹
رشیدی کرمان ۵۲ - پاشنه رافیک تهران ۶۵

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف