Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فرجی مدیر پخش «بهمن سبز» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در سینماها گفت: فروش این فیلم روز به روز در حال رشد است به طوری که در ۲ روز آخر هفته پرفروش‌ترین روزهای اکران را داشتیم.

وی افزود: فروش در این دو روز بیش از ۸۰ میلیون تومان بود که عدد بسیار قابل توجهی در دوران کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع فروش «دیدن این فیلم جرم است» هم اکنون از مرز ۴۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.

فرجی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم بدون تبلیغات شهری و تلویزیونی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار تماشاگر به تماشای این فیلم نشستند در حالی که تاکنون هیچ تیزری برای فیلم از تلویزیون پخش نشده و امیدواریم طی روزهای آتی با مساعدت رسانه ملی این حمایت انجام شود.

وی بیان کرد: وضعیت نسبت به تیرماه و بازگشایی اولیه سینماها تغییر بسیاری کرده است و موج تازه‌ای از بازگشت سینمادوستان به سینما را شاهدیم. شب گذشته در اکثر سانس‌های پردیس‌های تهران با تکمیل ظرفیت مواجه بودیم. فروش و استقبال در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران بسیار مطلوب است و می‌تواند معیار خوبی برای امکان‌سنجی برگزاری مردمی جشنواره فجر و تمرینی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی باشد.

مدیر پخش «بهمن سبز» ادامه داد: کمتر کسی انتظار این میزان استقبال را داشت، وضعیت سینماها رو به بهبود است و در صورت اطلاع رسانی عمومی درست و اکران فیلم‌های جذاب، می‌توان به رونق دوباره سینماها امیدوار بود.

کد خبر 5128649 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا فرجی رضا زهتابچیان دیدن این فیلم جرم است آمار فروش فیلم تئاتر ایران فیلم کوتاه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه پنج سیما آلبوم موسیقی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «چشم ها تنها برای دیدن نیستند» نوشته مصطفی عظیمی‌فر به تازگی توسط انتشارات سیب کال در اهواز منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت یک روز از زندگی نویسنده‌ای را بیان می‌کند که پرسش‌گرانه محیط و جامعه اطراف خود را بررسی کرده و از میان لایه‌های سطحی و موضوعات روزمره زندگی به مفاهیمی عمیق دست می‌یابد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همان‌گونه که در ابتدا گفتم بیدارشدن و سلام دادنم به روز جدید آن هم با آرامش و مهربانی، ارتباطی با مرفه بودن یا بی درد بودنم ندارد.

شما اگر انسانی را می‌بینید که در آرامش روزگار می‌گذارند دلیل بر این نیست که رنجی نداشته باشد. نه آدم‌ها همیشه رنج دارند؛ اما گاهی رنج های موجود قابل تحمل تر از دردهای گذشته هستند و این دلیل آرام بودن است.

اصلاً ما چاره ای جز داشتن آرامش نداریم یعنی حتی شخصی که در اوج رنج ها قرار دارد، باید همواره آرامشش را حفظ کند.

شاید بگویید این یک شعار توخالی است. ولی از شما می‌پرسم؛ چگونه می توان از چنگال رنجی سخت، بدون حفظ آرامش و تلاش برای ارتقای آن آرامش رهایی یافت؟

این‌کتاب در ۱۰۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093897 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند