Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر فرمان به مناسبت افتتاح کمپ بین‎المللی این رشته در ایران، پیامی تصویری صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدرفرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی پیامی تصویری افتتاح فاز نخست کمپ بین‎المللی کوراش در خراسان شمالی را تبریک گفت.

در پیام حیدر فرمان به مناسبت افتتاح کمپ بین‎المللی کوراش آمده است:   «دوستان و همکاران عزیز و اعضای محترم انجمن جهانی کوراش، باعث افتخار است که اعلام کنم 12 ژانویه  2021 اولین کمپ بین‌المللی انجمن جهانی کوراش در بجنورد، خراسان شمالی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
باید بگویم به خاطر پاندومی کرونا نتوانستم جهت افتتاح فاز اول این پروزه به ایران سفر کنم. این کمپ بین المللی دارای 400متر مربع تشک ،300 نفر جایگاه تماشاچیان، دارای رختکن و سرویس‎های اختصاصی ، جایگاه ویژه VIP و فضای اداری است. من قول می‌دهم هر وقت پاندومی کرونا ویروس به اتمام رسید و شرایط سفر فراهم شد؛ در افتتاحیه فاز دوم که شامل هتل ، رستوران و سالن بدنسازی مجهز است، شرکت کنم. کارهای این فاز در حال انجام شدن است.  جا دارد از استاندار و مسولین خراسان شمالی ، مسول ورزشی استان و رئیس انجمن کوراش ایران برای این دستاورد بزرگ تشکر و قدردانی کنم که باعث شد این رویا به حقیقت بپیوندد. در فوریه سال جاری به تمام اعضای فدراسیون جهانی اعلام خواهم کرد که چگونه کشورها می‎توانند، به این مرکز بین‎المللی ملحق شوند و از مزایای این مرکز زیبا بهره مند شوند . به امید دیدار شما در رویدادهای آتی»   کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی کوراش فدراسیون ووشو در بجنورد 22 دیماه سال جاری با حضور امیر صدقی رئیس این فدارسیون افتتاح شد و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمپ بین المللی جهانی کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» با ترکیب ۶ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت.

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند.

دختران تبریزی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشور‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.
مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران