Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@21:36:57 GMT

ایستگاه فضایی بین المللی ترک برداشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۸۱۲

صراط: رئیس بخش روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی با بیان اینکه در ایستگاه فضایی بین المللی در جستجوی ترک‌های جدید هستند، اظهار داشت: یکی از ترک‌ها پیدا شده است و حدس زده می‌شود که ترک دوم نیز وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ولادیمیر سالاویف روز جمعه در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ افزود: ممکن است ۲ ترک در ایستگاه فضایی بین‌المللی به وجود آمده باشد که هوا از آن‌ها خارج می‌شود هر چند از دست رفتن هوا از این طریق ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد که باید تمام بدنه ایستگاه فضایی بین المللی با میکروسکوپ بسیار قوی بازبینی شود.

رئیس بخش روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی تصریح کرد: فضانوردان یک ترک را پیدا کرده‌اند و حدس زده می‌شود ترک دوم نیز وجود داشته باشد که از آنجا هوا نشت می‌کند و باید با فضاپیمای باری از کره زمین میکروسکوپ بسیار قوی به ایستگاه آورده شود تا با آن تمام بدنه این مرکز فضایی مورد تحقیق و بازبینی قرار گیرد.

وی در مورد اندازه ترک خوردگی گفت که به اندازه ۰.۲ میلیمتر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایستگاه فضایی بین المللی ایستگاه فضایی فضانوردان فضاپیما صراط ایستگاه فضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سحابی سراسب(Horsehead) در صورت فلکی شکارچی در فاصله 1300 سال نوری از زمین قرار دارد. هر سال نوری معادل 9.7 هزار میلیارد کیلومتر است. این سحابی حدود یک قرن قبل کشف شده و نام آن از ظاهر عجیبش سرچشمه گرفته که ستونی از گرد و غبار به شکل سر اسب است.

جدیدترین تصاویر مادون سرخ تلسکوپ جیمز وب که دیروز منتشر شد قسمت بالایی «سراسب» را با جزئیات دقیق تر و ابرهای حاوی مولکول های سرد هیدروژن و مواد شیمیایی دوده مانند را به طور درخشان نشان می دهد.

سراسب یکی از هدف های مشاهدات فضایی تلسکوپ های بزرگ از جمله هابل بوده است. سال گذشته تلسکوپ فضایی Euclid اروپا تصاویری تازه از این سحابی ثبت کرد.

کد خبر 6092693 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد