Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ستاره ایرانی باشگاه برنتفورد حاضر در چمپیونشیپ به یکی از خیره‌کننده‌ترین بازیکنان این لیگ در کشور انگلیس بدل شده و در دو دیدار اخیر تیمش هم گلزنی کرده است.

ملی‌پوش تیم فوتبال ایران در گفت‌وگو با تارنمای رسمی باشگاه برنتفورد در خصوص مسائل و موضوعات زیادی اظهارنظر کرد.

دیدار برابر لسترسیتی

این بازی اهمیت زیادی دارد؛ اوضاع طوری است که هرجایی که می‌روم در مورد جام حذفی انگلیس حرف می زنند و از این رو کاملا به اهمیت آن واقفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. مسابقات لیگ از بیشترین اهمیت برخوردار اما بازی بعدی همواره پراهمیت‌ترین است؛ حالا با لستر بازی داریم و می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم پیش برویم.

اعتماد به نفس به دست آمده از دیدار برابر تاتنهام

باید به خومان ایمان داشته باشیم. دیدار برابر تاتنهام شگفت انگیز بود. البته ما دو بر صفر شکست خوردیم اما فکر نمی‌کنم این موضوع در بازی نمود داشت. ما با تساوی یک بر یک چند میلیمتر فاصله داشتیم اما شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. لستر یک تیم برتر لیگ جزیره و همان تیمی است دوست داریم برابر آن بازی کنیم.

کار کردن با توماس فرانک(سرمربی)

توماس بسیار پرانرژی است و این موضوع به شما اعتماد به نفس می‌دهد. حتی زمانی که تصور می‌کنید خوب بازی کرده‌اید، او با طرح یک انتقاد، شما را به جلو می‌راند. هر روز کلیپ‌هایی را به شما نشان می‌دهد تا نقاط ضعف و قوت شما را گوشزد کند. مدت زیادی نیست که اینجا هستم اما احساس بهتری دارم و برای پیشرفت در کنار او، نمی‌توانم صبر کنم.

استانداردهای مورد تقاضا

ما تیم فوق العاده‌ای هستیم. چندین بازیکن خوب داریم و باقی بازیکنان نیز به خاطر مجموعه خوبی که داریم، پیشرفت کرده‌اند. کادرفنی فوق العاده‌ای که داریم هر روز ما را به جلو می‌راند؛ به ایده خود باور داریم و زمانی که شما چنین هدفی دارید، قوی‌تر خواهید شد. مثل یک خانواده هستیم و در ارتباطیم؛ همه می‌خواهیم در کنار یکدیگر بجنگیم و به این اهداف برسیم.

می‌توانید در تمرینات فشرده ما ببینید که تا چه اندازه برای مبارزه در زمین بازی تلاش می‌کنیم؛ از روزی که آمده‌ام حتی یک جلسه تمرینی ساده هم نداشتیم. تمام مربی‌ها ما را تهییج می‌کنند؛ اگر تمرینات را سرسری بگیرید، در بازی‌ها هم همینطور خواهید بود. البته امکان دارد که در برخی بازی‌ها به هزار و یک دلیل بد باشید اما من هرگز یک جلسه تمرینی بد در اینجا ندیده‌ام.

وفق پیدا کردن با برنتفورد

هم سخت بوده و هم آسان؛ شرایط کووید اوضاع را دشوارتر کرد و نسبت به شرایط عادی، کمی برای وفق پیدا کردن با مشکل مواجه شدم. با این حال، مجموعه تیم کمک زیادی به من کرد. بازیکنان بسیار خوبی اینجا هستند و از بودن اینجا خوشحال هستم و برای من مثل نعمت است.

هرچند هفته‌ای سه بازی برای من شوکه‌کننده است. تمام مسابقات بسیار سخت و پرفشار است. بعد از هر بازی شما کاملاً‌ از حال می‌روید. زیاد فکر می‌کنم و این موضوع باعث سردردم می‌شود؛ این لیگ واقعا سخت است اما از آن لذت می‌برم.

برچسب‌ها انگلیس چمپیونشیپ سامان قدوس تاتنهام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس چمپیونشیپ سامان قدوس انگلیس چمپیونشیپ سامان قدوس تاتنهام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است