Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:33:23 GMT

مسابقه شکوفه های انقلاب برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۲۹۹۱

مسابقه شکوفه های انقلاب برگزار می‌شود 

میثم زارع گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تحت عنوان «شکوفه های انقلاب» برگزار می‌شود.  

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری برنامه های کانون در دهه فجر خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تحت عنوان «شکوفه های انقلاب» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 



مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم ریگ سلمی رودبار جنوب اضافه کرد: این مسابقه هنری در رده های سنی ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.




وی بیان کرد: مسابقه نقاشی شکوفه های انقلاب با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج برگزار می‌شود.



 
زارع به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و افزود: نقاشی‌ها باید کاملا مشخص و واضح بوده و نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شرکت‌کنندگان باید به صورت خوانا در قسمت پایین، سمت چپ نقاشی‌ها نوشته شود.


 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم ریگ سلمی رودبار جنوب ابراز ‌کرد: علاوه بر این سایر مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و مقطع تحصیلی نیز باید نوشته شود.




وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند با ارسال حداکثر ۳ اثر در مسابقه شکوفه های انقلاب شرکت کرده و می توانند در نقاشی های خود از مداد رنگی، گواش، مداد شمعی، آبرنگ استفاده کنند.



 
زارع اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن سال جاری است و پس از بررسی آثار به ۱۰ اثر برتر جوایزی اهدا می شود.


 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم ریگ سلمی رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند با شماره گیری ۰۹۱۷۲۰۸۴۶۷۰ اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه برگزاری مسابقه شکوفه های انقلاب کسب کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسابقه نقاشی شکوفه های انقلاب برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رای صادره کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص نمودن محل میزبانی‌های تیم آبی پوشان جنوب در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی ام، سی و دوم و سی و سوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-شاهین بندرعامری بجای چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-خیبر خرم آباد هفته سی و دوم روز شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-مس شهربابک هفته سی و سوم روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند