Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@13:56:51 GMT

رفع مشکل برق عشایر لرستان تا فروردین ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۳۰۷۱

‍‍‍‍‍‍

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان گفت: طبق برنامه ریزی‌ تا پایان فرودین ۱۴۰۰، کار واگذاری پنل‌ها به عشایر منطقه انجام و مشکل برق آنها حل خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خودنیا در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری شبکه خبر، ضمن اشاره به تلاش نیرو‌های امداد رسانی و حمایت شرکت توانیر گفت: از ابتدای سال ۹۵، برق رسانی روستایی برای منطقه شول آباد جزء برنامه هایمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در ادامه گفت: حدود ۱۱ روستا در طی سه الی ۴ سال گذشته که مناطق صعب العبور و رفت و آمد در این مناطق به سختی انجام می‌شد، تحت پوشش برق رسانی قرار دادیم.

خودنیا ضمن اشاره به اینکه روستای ورک را برق دار نکردیم، اظهار کرد: روستای ورک منطقه‌ای عشایری است که دو برنامه برای آنجا در نظر گرفته شده، اما این منطقه به دلیل عشایری و صعب العبور بودن، مشکل داشته و به محض باز شدن راه معایب برق رسانی در این روستا برطرف خواهد شد.

او گفت: برای افراد عشایری این منطقه پرونده درنظر گرفته شده است و منتظر تهیه مجوز از نهاد های همچون بخشداری و بنیاد مسکن هستیم تا بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان فرودین ۱۴۰۰، کار واگذاری پنل‌ها به عشایر منطقه انجام می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: وصل ، کنتور ، توزیع ، نیروی برق ، لرسان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وصل کنتور توزیع نیروی برق نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدنژاد بیدخت گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر، قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این خدمات در روزهای پایانی هفته که بازدید از نمایشگاه افزایش می‌یابد نیز با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافری با آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

به گزارش آنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت