Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:50:43 GMT

۵ انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در اصفهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۳۰۸۶

۵ انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در اصفهان کشف شد

سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه به دنبال کمبود برخی لوازم یدکی خودرو و به وجود آمدن نوسانات قیمت این لوازم در بازار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مقابله جدی با محتکران این کالاها را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار داشت: در این زمینه مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه از احتکار این قطعات توسط یکی از شرکت‌های خصوصی مطلع و بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان به محل اعزام و از پنج انبار متعلق به این شرکت که در آن لوازم یدکی خودرو نگهداری می‌شد، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته از سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد آمار کالاهای موجود در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و طی ماه‌های اخیر هم هیچ نوع خروجی از این انبارها صورت نگرفته است که با استناد به اطلاعات و مستندات به دست آمده محرز شدن جرم احتکار کالا توسط شرکت مزبور برای مأموران محرز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محتویات داخل انبارها توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۴۵ میلیارد ریال تخمین زده شده است از پلمب انبارها و ساختمان شرکت مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: مالک اصلی این شرکت دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

وی احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم توسط افراد سودجو و منفعت طلب که باعث بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم می‌شود را گناهی نابخشودنی توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی مصمم به برخورد با محتکران کالا و مفسدان اقتصادی است و اجازه نخواهد داد عده‌ای فرصت طلب و سودجو در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کنند.

سرهنگ هاشمی‌فر گفت: از شهروندان می‌خواهم، هرگونه اطلاعاتی در خصوص احتکار کالا را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرده و با هماهنگی دستگاه قضائی، محتکران و مفسدان اقتصادی را دستگیر و به سزای عمل خود می‌رساند.

کد خبر 5128837

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم یدکی تولید خودرو فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان احتکار ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز کرمانشاه گرگان بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قوه قضاییه مشهد شهرستان کرج سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان