Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:23:34 GMT

صحرانوردی مادر دوومیدانی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۳۴۵۸

صحرانوردی مادر دوومیدانی است

ایسنا/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان می‌گوید: صحرانوردی مادر این رشته است و اهمیت زیادی دارد.

سیاوش سپهوند چهارم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، اظهار کرد: از سال ۹۷ که به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شدم برنامه‌ چهار ساله را استارت زدبم و خدا را شکر در این مدت به بسیاری از اهداف دست پیدا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و پیشینه خوب لرستان در این رشته مادر؛ نخستین کار ما استعدادیابی بود و افراد مستعد خوبی نیز شناسایی شد.

سپهوند با اشاره به اینکه میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور نیز جزو برنامه‌های ما بود، اضافه کرد: سال گذشته برای نخستین بار میزبان جوانان دختر و پسر کشور بودیم و بعد از آن نیز اردوی تیم ملی این رده سنی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان تصریح کرد: با این میزبانی‌ها برخی از نواقص را برطرف کردیم و تجهیزات خوبی به‌دست آوردیم.

وی به میزبانی مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور(یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستانی‌) در رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: ۱۰ بهمن رقابت‌های پسران و یک هفته بعد از آن رقابت‌های دختران در روستای ده‌پیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سپهوند با بیان اینکه دو روز قبل از آغاز رقابت‌ها تیم‌های شرکت‌کننده به خرم‌آباد خواهند آمد، تأکید کرد: یک روز قبل از مسابقات تست PCR گرفته می‌شود و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی که باید در رقابت‌های ورزشی لحاظ شود، اجرا خواهد شد و سلامتی برای ما در اولویت قرار دارد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان خاطرنشان کرد: می‌گویند دوومیدانی مادر همه رشته‌هاست اما صحرانوردی مادر دوومیدانی است و خیلی از قهرمانان این رشته با صحرانوردی شروع کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: نکته جالب این است که در ایام کرونا تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت ما بیشتر شده است.

سپهوند در ادامه به باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: با اسپانسری این باشگاه دو سال متوالی در رقابت‌های لیگ دوومیدانی شرکت کرده‌ایم و امسال هر چهار تیم جوانان و بزرگسالان ما در دو بخش بانوان و آقایان روی سکو قرار گرفتند.

وی گفت: دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس از فدراسیون، هیئت لرستان، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی حمایت زیادی می‌کند و واقعاً کمک‌حال اهالی این رشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی