Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی کوراش به مناسبت افتتاح کمپ بین‎المللی این رشته در ایران، پیامی تصویری صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی پیامی تصویری افتتاح فاز نخست کمپ بین‎المللی کوراش در خراسان شمالی را تبریک گفت.

در پیام حیدر فرمان به مناسبت افتتاح کمپ بین‎المللی کوراش آمده است:

«دوستان و همکاران عزیز و اعضای محترم انجمن جهانی کوراش باعث افتخار است که اعلام کنم 12 ژانویه 2021 اولین کمپ بین‌المللی انجمن جهانی کوراش در بجنورد، خراسان شمالی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 باید بگویم به خاط پاندمی کرونا نتوانستم جهت افتتاح فاز اول این پروژه به ایران سفر کنم. این کمپ بین المللی دارای 400متر مربع تشک، 300 نفر جایگاه تماشاچیان، دارای رختکن و سرویس‎های اختصاصی، جایگاه ویژه VIP و فضای اداری است.  قول می‌دهم هر وقت پاندمی کرونا ویروس به اتمام رسید و شرایط سفر فراهم شد؛ در افتتاحیه فاز دوم که شامل هتل، رستوران و سالن بدنسازی مجهز است، شرکت کنم. کارهای این فاز در حال انجام شدن است. جا دارد از استاندار و مسولین خراسان شمالی ، مسول ورزشی استان و رئیس انجمن کوراش ایران برای این دستاورد بزرگ تشکر و قدردانی کنم که باعث شد این رویا به حقیقت بپیوندد. در فوریه سال جاری به تمام اعضای فدراسیون جهانی اعلام خواهم کرد که چگونه کشورها می‎توانند به این مرکز بین‎المللی ملحق و از مزایای این مرکز زیبا بهره‌مند شوند. به امید دیدار شما در رویدادهای آتی» به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی کوراش فدراسیون ووشو در بجنورد 22 دی ماه سال جاری با حضور امیر صدیقی رئیس این فدارسیون افتتاح شد و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.کمپ بین‎المللی تیم‎های ملی کوراش افتتاح شدجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوراش فدراسیون جهانی کمپ بین المللی جهانی کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

طرفداری | در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد